پیام مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن بیست وهفتم اردیبهشت روز "ارتباطات و روابط عمومی

اصفهان(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در پیامی بیست وهفتم اردیبهشت روز "ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن بیست وهفتم اردیبهشت روز "ارتباطات و روابط عمومی

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است: 

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. 

در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود.

 اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار