وزير آموزش و پرورش:

شرايطی را فراهم كنيم كه نسل آينده، دانش و مهارتهاي لازم را فرا گيرد

وزيرآموزش و پرورش در جمع اعضاي شوراي معاونين و مديران كل استان‌ها، اظهارداشت: در سال تحصيلي جديد شرايط را به گونه اي فراهم كنيم كه نسل آينده دانش و مهارت هاي لازم را فرگيرد.

کد مطلب: ۶۶۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، صبح امروز سيدمحمد بطحايي در نشست مشترك اعضاي شوراي معاونان و مديران كل استان‌ها، در اردوگاه شهيد باهنر تهران، با گرامي داشت ياد و خاطره همه شهدا و رهبر كبير انقلاب و آرزوي صحت و سلامت براي رهبر معظم انقلاب، اظهار كرد: اميدوارم با برنامه هاي صورت گرفته سال تحصيلي جديد را با كمترين مشكل آغاز كنيم.
وي افزود: برنامه ها در يك سازمان بايد طوري تنظيم شود كه اهداف آن نهاد و دستگاه را محقق سازد و برنامه هاي اجرايي سازمان را در افق ترسيم شده قرار دهد.
بطحايي تصريح كرد: براساس اسناد بالادستي مخصوصا سند تحول، همه فرهنگيان بايد تلاش كنند شرايط و محيطي را فراهم كنند تانسل آينده بتواند دانش و مهارت موردنياز را فرا گيرد و آماده زندگي فردا شوند.
وزيرآموزش و پرورش خاطرنشان كرد: براي تحقق اهداف موجود در سند تحول كار ساده اي در پيش نداريم، زيرا با موانع و محدوديت هايي از جمله نيروي انساني و تجهيزات و فضاهايي آموزشي مواجه هستيم.
وي ادامه داد: اين موانع باعث شده تا تحقق اهداف از سرعت لازم برخوردار نباشد، زيرا نيروي متخصص و با انگيزه كافي به ميزان مورد نياز وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار