معاون اجرایی پانا عنوان کرد:

هر مدرسه یک خبرنگار

قلخانی، معاون اجرایی پانا ضمن حضور در کلاس های آموزشی خبرنگاران جوان پانا در قم، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

کد مطلب: ۶۶۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، قلخانی، معاون اجرایی پانا امروز در جهت آموزش خبرنگاران جوان پانا در کلاس های آموزشی پانای قم حضور یافت.

قلخانی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: خبرگزاری پانا امروزه یکی از بهترین خبرگزاری های عمومی کشور است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر هدف از تشکیل کلاس های آموزشی پانا گفت: خبرگزاری پانا دو رسالت مهم بر دوش دارد، رسالت اول کار رسانه ای و پوشش خبری کشور است و رسالت مهم تر که هیچ یک از خبرگزاری های کشور ندارند تربیت دانش آموزان خبرنگار است.

قلخانی در ادامه سخنان خویش تصریح کرد: ما به تمامی نمایندگان پانا در کشور اجازه استفاده از تمامی منابع دانش آموزی در جهت پوشش خبری در استان ها را داده ایم و در این جهت شعار «هر مدرسه، یک خبرنگار» را سر لوحه کار خویش قرار داده ایم و برای رسیدن به این شعار تمام تلاش خود را می کنیم.

وی در پاسخ به سوال دوم خبرنگار پانا مبنی بر ژانر فعالیت خبرگزاری پانا گفت: در سراسر کشور 24 خبرگزاری در حال فعالیت است که خبرگزاری پانا جز خبرگزاری ها عمومی کشور است اما در خبرگزاری پانا به اخبار آموزش و پرورش اهتمام بیشتری داده می شود و خبر های مرتبط به آموزش و پرورش به صورت ویژه ای توسط ما مورد رصد قرار می گیرد.

همچنین قلخانی اظهار نمود: اگر در خبرگزاری های دیگر کمی رصد کنیم در می یابیم که در این خبرگزاری ها اخبار آموزش و پرورش ذیل اخبار اجتماعی است ولی در خبرگزاری پانا بخش آموزش و پرورش، یک بخش کاملا مجزا و ویژه است.

در ادامه سوالات خبرنگار پانا، قلخانی به سوال «همکاری با خبرگزاری پانا پس از فارغ التحصیلی چگونه میسر است؟» گفت: خبرگزاری پانا در کل استان ها داراری خبرنگاران افتخاری هستند و اگر کسی مایل به همکاری با خبرگزاری پانا باشد در ذیل خبرنگار افتخاری می تواند همکاری داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: خبرنگاران پانا پس از فارغ التحصیلی می توانند همکاری خود را با ما ادامه دهند، ما می توانیم از ظرفیت دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استفاده بکنیم و در این راستا چندین تفاهم نامه با دانشگاه فرهنگیان داریم اما تمامی کسانی که در دوره دانشجویی با خبرگزاری پانا همکاری می کنند در ذیل خبرنگاران افتخاری جای می گیرند.

در پایان قلخانی از آمادگی و فعالیت های خبرنگاران پانا اظهار خوشحالی کرد و افق های روشنی را برای خبرگزاری پانا و خبرنگاران فعال این خبرگزاری پیش بینی نمود.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار