وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

ممنوعیت حرکت شبانه برای اردوها/ بازنگری ضوابط اردوها تا یک ماه دیگر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روند بازنگری در آیین نامه اردوهای دانش آموزی گفت: طبق بخشنامه ای جدید تردد شبانه برای تمامی اردوهای دانش آموزی ممنوع خواهد بود.

کد مطلب: ۶۶۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیگیری شرایط حادثه اردوی دانش آموزان هرمزگانی با بیان اینکه از نهادهای ذیربط برای ارتقای کیفیت و استانداردهای اردوها به منظور اجرای بهتر این فعالیت بهره خواهیم گرفت، عنوان کرد: محور بندعباس به شیراز مسیر پرتردد و خطرناکی است و حرکت خودروی حامل دانش آموزان در چنین ساعتی از شب نباید انجام می گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیش از این ضوابطی برای اردوها وجود داشته است، گفت: آنچه اکنون مورد کم توجهی قرار گرفته حرکت دیرهنگام بوده که تا یکی دو روز آینده سهم این بی‌تدبیری احتمالی در حادثه مشخص خواهد شد تا برابر مقررات با متخلفان برخورد شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آیین نامه و ضوابط اردوهای دانش آموزی باید مطابق شرایط امروزی بازنگری شود و قطعا باید استانداردهای بالاتری برای این فعالیت درنظر بگیریم.

بطحایی بیان کرد: خود من هنوز به پاسخی قطعی برای حرکت دیرهنگام اتوبوس نرسیدم بنابراین مواردی از این قبیل مورد بازنگری جدی تری قرار می گیرد.

وی در مورد زمان بازنگری در اردوی دانش اموزی اظهار کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی آیین نامه را مورد بازنگری قرار می دهیم و تا زمانی که این روند انجام نشود براساس بخشنامه ای که امروز صادر شد تردد دانش آموزان برای کلیه اردوهای دانش آموزی هنگام شب ممنوع شده و حتی الامکان باید از قطار برای جابجایی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار