زرافشان اعلام کرد؛

تجهیز بیش از ۶۸ پژوهشسرای دانش آموزی به فناوری نانو

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توسعه همکاری ها با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از تجهیز ۶۸ پژوهش سراهای دانش آموزی به فناوری نانو خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علی زرافشان در دومین اختتامیه مسابقه دانش آموزی نور، با تسلیت به مناسبت حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی اظهار کرد : بخش دانش آموزی دو سال است که در جایزه مصطفی حاضر می شوند و این عرصه فعالیتی علمی و بین المللی است.

وی افزود: این مسابقه به نام نور نامگذاری شده که برای تجلیل از ابن هیثم بوده، دانشمندی که بیشترین مطالعات را در عرصه نور داشته است و بنیان گذار علم تجربی است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اظهارات خانم جکی یینگ گفت: از شکست ها خسته نشوید چراکه عامل پیروزی است و دانش آموزان باید این مساله را در دستور کار خود قرار دهند.

زرافشان بیان کرد: آموزش و پرورش با همکاری معاون علمی ریاست‌جمهوری سعی کرده بستر کار پژوهشی را برای دانش آموزان فراهم کند و امروزه بیش از ۶۲۸پژوهش سرا داریم که با همکاری معاونت علمی و فناوری به آزمایشگاه ها مجهز علمی تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این برنامه ریزی ها و توسعه همکاری ‌ ها بیش از ۶۸آزمایشگاه نانو، آزمایشگاه لیزر و سلول های بنیادی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار