مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج:

مدیران مدارس نقش مهمی در شناسایی،جذب و نگهداشت اولیای بی سواد دارند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در پنجمین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی گفت: مدیران مدارس نقش مهمی در شناسایی ،جذب و نگهداشت اولیای بی سواد دانش آموزان دارند.

کد مطلب: ۶۵۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، پنجمین نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با حضور مدیر ناحیه دو سنندج، رئیس اداره سواد آموزی و سایر اعضاء در دفتر مدیریت ناحیه تشکیل شد.

در این جلسه محمد سعید کنعانی مدیر ناحیه دو سنندج و رئیس گروه بهبود سواد آموزی ضمن تشکر از تلاش های همه اعضا و به ویژه اداره سواد آموزی به حضور رئیس سازمان مرکزی نهضت سواد آموزی کشور در سنندج اشاره کرد و خواستار بازدید از مرکز یادگیری محلی سواد آموزی اقبال لاهوری حسن آباد و تمهید مقدمات و آمادگی کامل این مرکز شد و از حوزه پشتیبانی خواست در این خصوص اداره سواد آموزی را یاری کنند.

وی با اشاره به عملکرد خوب اداره سواد آموزی ناحیه در سال 95 به ویژه جذب اولیاء بیسواد دانش آموزان ، بر پالایش اولیا ئ بیسواد دانش آموزان جدید الورود در سال 96 تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی همه عوامل دخیل علی الخصوص مدیران مدارس به گونه ای عمل شود که در آینده ای نزدیک هیچ یک از اولیاء دانش آموزان از نعمت سواد بی بهره نباشند چرا که تحقیقات زیادی تاثیر مستقیم با سوادی اولیاء دانش آموزان را در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همراه نمودن آنان با فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس انجام گرفته است .

کنعانی در ادامه اظهار داشت : نقش مدیران مدارس در مراحل اساسی سواد آموزی یعنی شناسایی ،جذب و نگهداشت و آموزش اولیاء بیسواد بسیار اساسی و مهم می باشد که اگر درست عمل نشود موفقیت در فعالیت های سواد آموزی حاصل نخواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار