همزمان با هفته دولت

باشگاه فرهنگیان شهرستان هشترود افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، باشگاه فرهنگیان شهرستان هشترود افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۵۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این هفته به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشگاه فرهنگیان اداره آموزش و پروش منطقه با اعتبار بیش از ۵هزارمیلیارد ریال با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسن مستفید فرماندار هشترود عصر شنبه در این مراسم با اشاره به خدمات شایسته دولت تدبیر وامید گفت: سعی وتلاش دولت براین است تا هرچه قدر می تواند در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مردم بکوشد.

وی افزود : درکنار خدمات دولت توجه به بخش خصوصی به ویژه حمایت از سرمایه گذاران لازم و ضروری است چراکه ایجاد اشتغال و توسعه منطقه در حمایت از سرمایه گذاران بوده و باید دراین راه با تمام امکانات درخدمت آنان باشیم.

فرماندار هشترود خدمات مدیر آموزش و پرورش منطقه را در راستای ارائه خدمات گوناگون آموزشی و فرهنگی یاداورشد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز همگام با سایر ادارات و نهادهای دولتی در بخش های مختلف آموزشی و فرهنگی ازجمله ایجاد باشگاه فرهنگیان، سیستم حرارتی مرکزی مدارس، احداث، تعمیر و ساخت مدارس با کمک دولت و خیرین اقدامات اساسی و مهمی انجام داده است .

درادامه مراسم بهمن اقدمی مدیر آموزش وپرورش منطقه هشترود نیز با اشاره به خدمات دولت در امر آموزش و پرورش گزارشی ازعملکرد خود ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار