مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای8 برنامه آموزشی قم

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای 8 برنامه آموزشی مدیریت بحران و ایمنی در بوستان‌های شهر در فصل تابستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از خبرگزرای شهرنیوز، علی‌اکبر رحیمی با بیان اینکه در نیمه نخست سال استفاده شهروندان از بوستان‌ها و پارک‌های شهری افزایش می یابد، گفت: به همین منظور توسعه آموزش‌های مدیریت بحران در این مکان‌ها در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی خصوصا سازمان های آتش‌نشانی، هلال احمر، پلیس و اورژانس در مانورهای ایمنی و آموزش‌ها همکاری خواهند داشت، افزود: در صورتی که ضرورت باشد موضوعات فرهنگ شهروندی در حوزه پسماند، امور فرهنگی و... نیز در این برنامه‌ها ارائه خواهد شد.
رحیمی با تاکید بر اقدامات آموزشی که سال گذشته در حوزه مدیریت بحران و ایمنی انجام شد، گفت: امسال سعی داریم مشارکت نهادهای مختلف را برای پشتیبانی این آموزش‌ها جذب کرده و مرکز مدیریت بحران بیشتر بحث مدیریت و هماهنگی را بر عهده داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه حداقل هشت شب برنامه آموزشی طی تابستان اجرایی می‌شود، گفت: در هر مرحله در یک بوستان آموزش‌های عمومی به شهروندان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار