برگزاری کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا در ملارد

دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد به ریاست معاون سیاسی و انتظامی و با حضور دستگاههای عضو کمیسیون این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۳۲۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،یزدان یار دبیر کمیسیون ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه ضیافت الهی ، با تاکید بر ضرورت فعالیت فرهنگی در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی به نقش ارتقای آگاهی مردمی در پیشگیری از قاچاق اشاره کرد و خواستار تمرکز دستگاهها بر امور فرهنگی و پیشگیرانه در کنار فعالیت های نظارتی و کنترلی شد.

وی در ادامه از اعضاء خواست ضمن آنالیز عملکرد سال خویش و احصاء نقاط ضعف و قوت ، با بهره گیری از خروجی مثبت آن نسبت به ارائه برنامه عملیاتی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 96 اقدام نمایند.

یزدان یار افزود: طرح ثبت مشخصات انبارهای دولتی و خصوصی در سامانه جامع انبارها با هدف کنترل و پیشگیری انجام می شود و امیدواریم با تلاش و جدیت اعضای کمیسیون خصوصا اداره صنعت ، معدن و تجارت شاهد عملیاتی شدن این مهم در شهرستان باشیم .
در ادامه جلسه ، نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اردیبهشت ماه ارائه و بر همکاری سایر دستگاهها در جهت راه اندازی سامانه جامع انبارها تاکید نمود.

وی تعداد بازرسی های صورت گرفته را 446 مورد عنوان کرد و افزود: 22 مورد منجر به تنظیم صورتجلسه کشف کالا گردیده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار