با ارزش ترین بازیکن فوتسال زیر ۲۰ سال در گفت و گو با پانا:

دوست دارم در باشگاه های اروپایی توپ بزنم/تجلیل نشدم/قهرمانی حقمان بود

با ارزش ترین بازیکن فوتسال زیر 20 سال گفت: بهترین بازیکن شدن آرزوی هر بازیکنی است و از این بابت خوشحالم و من به نمایندگی از همه اعضای تیم این تندیس را گرفتم چرا که همه اعضا در سطح بالایی بودند و مهمترین خوشحالی ام برای قهرمانی تیم بود.

کد مطلب: ۶۳۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

توحید لطفی در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص قهرمانی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در مسابقات آسیایی تایلند اظهار داشت: این مسابقات اولین دوره اش بود که برگزار می شد و تیم های قهرمان و نایب قهرمان به المپیک راه می یافتند به همین دلیل تمام تیم ها با قدرت حاضر شده بودند و برای قهرمانی هزینه کرده بودند.

وی افزود: تیم ایران اردوهای مستمری برای حضور موفق برگزار کرده بود و 8 ماه بود که در اردو بودیم و هفته ای سه روز تمرین داشتیم و حتی تعطیلات عید را دور از خانواده بودیم و خدا را شکر با کسب عنوان قهرمانی همه خستگی ها از تنمان بیرون رفت و توانستیم اولین دوره این مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال زیر 20 سال در خصوص بازی فینال مقابل تیم ملی عراق گفت: با این تیم قبل مسابقات در قم بازی تدارکاتی داشتیم که مساوی به پایان رسید در کل تیم عراق تیم چندان مطرحی نبود و حتی برخی از بازیکنانش از نظر سنی بالای 20 سال بودند که به ای اف سی هم اعتراض کردیم و خوشبختانه توانستیم این تیم را شکست دهیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم و از اول هم هدفمان جز قهرمانی نبود.

لطفی در خصوص جوایز این دوره از مسابقات اضافه کرد: تنها جایزه ای که از این مسابقات گرفتم مدال قهرمانی و همچنین تندیس با ارزش ترین بازیکن زیر 20 سال بود و تا به این لحظه کوچکترین تجلیلی از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نشده است حتی کسی از اداره کل ورزش و جوانان استان برای مراسم استقبال هم نیامده بود و فقط جناب آقای پاشایی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و آقای صادقی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان پی گیر بازی هایم بود و موفقیت تیم را شخصا تبریک گفتند.

بازیکن تیم مس سونگون ادامه داد: فقط با توجه به این موفقیت، امسال مبلغ قرار دادم در تیم مس سونگون کمی افزایش داشته است لذا از مسئولین می خواهم به این موفقیت ها بها دهند تا جوانان انگیزه کافی برای بازی در صحنه های بین المللی را داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب شدنش به عنوان با ارزش ترین بازیکن زیر 20سال اظهار داشت: بهترین بازیکن شدن آرزوی هر بازیکنی است و از این بابت خوشحالم و من به نمایندگی از همه اعضای تیم این تندیس را گرفتم چرا که همه اعضا در سطح بالایی بودند و مهمترین خوشحالی ام برای قهرمانی تیم بود.

لطفی با بیان این که شنیده ها حاکی از آن است که تیم زیر 18 سال به مسابقات المپیکی اعزام می شود، ادامه داد: برای کسب سهمیه خیلی تلاش کردیم و اگر به مسابقات المپیک هم نروم برای تیم اعزامی آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم ملی فوتسال زیر 20 سال همچنین با اشاره به حضورش در تیم ملی دانش آموزی در مسابقات جهانی کرواسی در سال گذشته گفت: در این مسابقات که استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران حضور داشت اولین بازی رسمی و بین المللی من بود و پله ترقی من و سایر دوستانم شد و توانستیم با کسب مقام نایب قهرمانی به کشور بازگردیم.

وی موفقیت های تیم ملی در مسابقات جهانی و تیم زیر 18 سال و تیم ملی بانوان در مسابقات آسیایی را یاد آور شد و گفت: امیدوارم نگاه مسئولین به فوتسال تغییر کند و امکانات خوبی در اختیار فوتسال قرارد هند.

لطفی با اشاره به سقوط تیم فوتسال دبیری به لیگ یک تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد چون باعث می شود برخی بازیکنان جذب سایر تیم ها شوند ولی برخی بدون تیم خواهند ماند.

بازیکن تیم مس سونگون ادامه داد: هر سال تیم مس برای قهرمانی بسته می شود ولی امسال وضعیتمان خیلی بهتر از سال های قبل است و تمرینات فشرده را پشت سر می گذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بابک اکبری بازیکن سال گذشته تیم دبیری و حسین طیبی بازیکن تیم ملی را الگوهای ورزشی خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم روزی برسد به سطحی برسم که علاوه بر تیم ملی کشور بتوانم در باشگاه های اروپایی توپ بزنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار