تعامل با آموزش و پرورش از اهداف مراکز آموزشی و علمی غیر دولتی است

سرپرست مديريت آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: هم فکری و همکاری با آموزش و پرورش در جهت تحقق اهداف و ماموریت های مرتبط با مراکز آموزشی وعلمی غیر دولتی از جمله اهداف تشکیل شوراهای موسسین مراکز می باشد.

کد مطلب: ۶۲۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، ابراهیم فراشیانی در جلسه انتخابات تشكيل شوراي موسسان مراكز علمی غير دولتي با حضور موسسين مراکز این شهرستان، اتخاذ سیاست ها و تهیه برنامه های اجرایی در جهت تقویت مدیریت شوراهای هماهنگی موسسان را از اهداف اين شورا برشمرد .

وی وظايف مهم اين شورا را هم فکری و همکاری با آموزش و پرورش در جهت تحقق اهداف و ماموریت های مرتبط با مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی دانست كه از طريق انجام مطالعات لازم و اسیب شناسی موانع و مشکلات آموزشی پرورشی اداری و مالی و حقوقی و... مراکز غیر دولتی و ارائه پیشنهادات اصلاحی قابل اجرا است .

سرپرست آموزش و پرورش ساوه اظهار داشت: حضور موثر در جلسات مرتبط با امور مراکز غیر دولتی و همکاری با ادارات اموزش و پرورش در جهت تقویت امر نظارت بر مراکز غیر دولتی و فرهنگ سازی در جهت تحقق اهداف مراکز غیر دولتی از کارکردها و انتظارات اين شوراست.

در ادامه اين جلسات انتخابات بين افراد حائز شرايط برگزار شد و سه نفر كه بيشترين آراء را كسب نمودند به عنوان نمايندگان اين شورا معرفي شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار