دانش آموز کیک بوکسینگ کار قزوینی در گفت‌وگو با پانا:

دوست دارم قهرمان جهان شوم

دانش آموز کیک بوکسینگ کار قزوینی گفت که یکی از آرزوهایش قهرمانی در رقابت های جهانی است و برای رسیدن به این آرزو نیز تلاش می کند.

کد مطلب: ۶۲۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد

علی باقرآبادی دانش آموز کیک بوکسینگ کار قزوینی که به همراه پدر خود در دفتر خبرگزاری پانا قزوین حضور یافت، در گفت وگو با خبرنگار پانا قزوین اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین پشتوانه هایم در زندگی ورزشی، پدرم است و پدر همیشه در مسابقات مختلف من را همراهی می کند.

وی که دارنده قهرمانی رقابت های چندجانبه کیک بوکسینگ است و عناوین قهرمانی در رشته هاپکیدو را در کارنامه ورزشی خود دارد، عنوان کرد: وقتی ورزش می کنم، در مدرسه نسبت به سایر بچه ها از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار هستم و این انرژی و انگیزه زیادی به من می دهد.

این دانش آموز قهرمان در مورد آرزوهایش نیز گفت که دوست دارد یک روزی قهرمان رقابت های جهانی شود و برای رسیدن به این آرزو نیز تلاش می کند.

باقرآبادی بیان کرد: مربی ام علاوه بر اینکه حق استادی به گردنم دارد، یک دوست واقعی هم است و یکی از مهم ترین انگیزه هایم برای رفتن به باشگاه، مربی ام می باشد.

پدر این دانش آموز قهرمان، پشتکار علی را تحسین برانگیز می داند و می گوید: علی برای اینکه باشگاه برود ثانیه شماری می کند و پشتکار بسیار خوبی نیز دارد و همین عوامل باعث می شود بیشتر از پیش حمایتش کنم.

مجید مهرابی مربی این قهرمان ورزشی نیز تأکید می کند که علی از انگیزه بالایی برخوردار است و اگر همین طور ادامه دهد، به طور قطع به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار