همایش تجلیل از طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری پانا: همایش تجلیل از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت با حضور مقامات استانی و محلی آموزش و پرورش، مربیان پرورشی و تربیت بدنی، مشاوران و مربیان بهداشت مدارس شهرستان نیشابور در اردوگاه کشوری شهید رجائی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید مهدی قاضی در جمع معاونین و مربیان پر تلاش امور تربیتی، ضمن ابراز تقدیر و تشکر از همکاری در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز با حضور مقام عالی وزارت ابراز داشت: از ابتدای انقلاب مربیان امور تربیتی با مجاهدات خود اجازه ورود دانش آموزان به اردوگاه های فکری استکبار را ندادند و در زمان دفاع مقدس نیز علاوه بر حضور در عرصه های نبرد، دانش آموزان را نیز در دفاع از میهن هدایت کردند که آمار زیاد شهدای دانش آموز گواه این امر است.

وی افزود: تربیت دانش آموزان مقدور نیست، مگر اینكه مربی در بین دانش آموزان مدرسه از محبوبیت مناسبی برخوردار باشد و روابط بین تمام عوامل مدرسه و دانش آموزان باید بر اساس اصل احترام متقابل باشد.

قاضی ابراز داشت: مدیران و معاونان علیرغم انجام وظایف محوله باید تربیت دهنده های خوبی باشند و محبوبیت مربی در درس و یادگیری موثر است.

وی خطاب به همکاران خود افزود: شما مربیان تربیتی وظیفه ای بس سنگین تر از سایر معلمین برای تربیت دانش آموزان دارید و حضور فعال و منظم شما در برنامه های مذهبی مدرسه برگزاری نماز جماعت استفاده بهینه از آموزه های دینی در کنار دروس تربیتی و پرورشی مهمترین کار شماست.

گفتنی است، در این مراسم باشکوه که به مناسبت هفته تربیت برگزار شده است، ضمن تجلیل از مربیان پیشکسوت پرورشی برنامه های شاد و مفرحی همراه با پذیرایی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار