مقاوم سازی و تعمیر27هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد خراسان شمالی

مدیركل كمیته امداداستان خراسان شمالی گفت: کمیته امداد خراسان شمالی از سال 84 تا کنون تاکنون موفق شده است، بیش از 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث کند و همچنین بیش از 17 هزار واحد را هم در قالب تعمیرات کلی وجزئی مقاوم سازی کند.

کد مطلب: ۶۲۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، عباس اهرابی افزود: ساخت مسکن روستایی و شهری،خرید مسکن مهر، انجام تعمیرات جزئی وکلی وهمچنین ساخت سرویس های بهداشتی و حصارکشی از جمله فعالیت های عمرانی کمیته امداد در توانمند سازی خانواده های تحت حمایت است.

مدیركل كمیته امداداستان خراسان شمالی با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در حوزه مسکن محرومان،گفت: این نهاد از سال 84 تا کنون تاکنون موفق شده است، بیش از 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث کند و همچنین بیش از 17 هزار واحد را هم در قالب تعمیرات کلی وجزئی مقاوم سازی کند.

اهرابی افزود: برای فراهم سازی آرامش و امنیت جانی مددجویان تا کنون بیش از هفت هزار واحد روستایی در این استان از محل طرح بهسازی احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: به طور متوسط برای ساخت این واحد ها، بیش از 85 میلیارد تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد وهمچنین منابع دولتی هزینه شده است.

مدیركل كمیته امداداستان با اشاره به اینکه خراسان شمالی از جمله استان های آسیب پذیر در مباحث حوادث طبیعی از جمله زلزله است، بیان کرد: برای پیشگیری از هر گونه آسیب احتمالی بیش از 17 هزار و500 واحد مددجویی هم در این استان مورد بازسازی مجدد قرار گرفته است.

اهرابی با بیان اینکه برای انجام مقاوم سازی خانه های مددجو، بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است،یاد آور شد: همچنین در همین مدت حدود سه هزار واحد شهری هم برای مددجویان احداث وخریداری شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه های این نهاد در حمایت از محرومان، هم اکنون شاهد رشد قابل توجهی از توانمندی وخود کفایی خانواده های مددجو در این استان هستیم.

مدیركل كمیته امداداستان با بیان اینکه هر ساله بخشی از هزینه های ساخت منازل مسکونی خانوار های مددجو ،توسط خیران تامین می شود،خاطر نشان کرد: کمیته امداد هم اکنون طرح رضوان را برای جلب مشارکت مردمی در کمک به بهبود وضعیت مسکن محرومان در دست اجرا دارد.

اهرابی با بیان اینکه خیران می توانند با دستگیری از مستمندان در کاهش مشکلات آنان نقش موثری داشته باشند، افزود: كمیته امداد استان نیز تمام تلاش خود را به كار گرفته تا نیازهای این خانواده ها را مرتفع سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار