روحانی در دیدار با هنرمندان، ورزشکاران و جوانان:

​سلام به ایران بزرگ فردا و هرگز به ریاکاری/آزادی مملو از جمعیت بود

حسن روحانی در دیدار با چهره های هنری، فرهنگی و ورزشی با استقبال پرشور جوانان عصر امروز گفت: به فریبکاری و ریاکاری و فساد سازمان یافته، هزینه کردن اعتقاد دینی مردم‌برای‌منافع گروهی، انحصارگری سیاسی،املاک نجومی و... بگوییم هرگز و به پیشرفت به اسلام‌رحمت و‌رحمانی، اعتدال، اصلاحات، آزادی، رهبر فرزانه، تولید و اشتغال، آینده و ایران بزرگ، به جوانان و... بگوییم سلام.

کد مطلب: ۶۲۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ عصر امروز-شنبه ۲۳ اردیبهشت- با ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی که بیش از ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده بود، رو به رو شد. وی در این همایش با عنوان سلام آزادی با هنرمندان، ورزشکاران و جوانان گفت و گو کرد و برنامه های دولت دوازدهم را در زمینه های مختلف شرح داد. در این دیدار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دیگر کاندیدای اصلاح طلب ریاست جمهوری ۹۶ نیز او را همراهی می کرد.
مشروح گفته های چهره های هنری و ورزشی حاضر در این همایش که اجرای آن را داریوش کاردان برعهده داشت، به شرح زیر است.
عنایت شمس سرمربی فوتسال: درود بر روح پر فتوح آیت البه هاشمی رفسنجانی درود بر اسیر در حصر و درود بر ممنوع التصویر دوست داشتنی، درود بر کسی که امروز آزادی و امنیت را در کشور ما جاری ساخته، درود بر آقای دکتر حسن روحانی. به عنوان‌نوکر مردم ایران از مردمی که قصد‌رای دادن ندارند تقاضا میکنم تا همه پای صندوق های‌رای برویم و سرنوشت چهار‌سال آینده ایران‌را رقم‌ بزنیم.
لیلی رشیدی: روزنامه کیهان به من گفته در سیاست‌دخالت نکن چون بویی از سیاست نبرده ای اما من ایران را دوست دارم و‌دلم برای آن می تپد. جامعه ایران هنوز انقدر از آرمان‌تهی نشده که‌وعده پول بتواند‌ فریبش دهد. آقای روحانی ما کنار شما هستیم تا حصر و ممنوعیت های بی پایه و اساس برداشته شود.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال: امروز با تیم استقلال آمدیم تر حمایت خود را از آقای روحانی اعلام کنیم.
الهام کردا: ما به آقای روحانی رای می دهیم.چون ادبیات احمدی نژادی نمی خواهیم. هر کدام ما یک ستادیم.مردم را ۲۹ ام با خود پای صندوق ببرید.
احسان قائم مقامی: همه با هم کنار روحانی هستیم تا ایرانی باصفاتر بسازیم.مردم ما آزادی می خواهند.
امیرحسین رستمی: ما برنگشتیم و برنمی گردیم امدیم اینجا که این را بگوییم.
محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال: راه اصلاحات ادامه‌دارد و ما خسته نمی شویم.درود بر روحانی!
مهران رنجبر: هشت سال به شخصیت ایرانیان توهین شد و این آقای روحانی بود که شخصیت را به ایران بازگرداند.
امیر جعفری: چقدر خوبه آدم رییس جمهور بشه این همه آدم بگن روحاااااانی!
سید فرید موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی: اسفند ۹۴ پای صندوق رای بودیم‌و مجلس فعلی را تشکیل دادم. امروز این مجلس همراه روحانی است. ۲۹ اردیبهشت ۹۶ راهمان را تعیین خواهیم کرد.
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال: امروز با تیم استقلال آمدیم تر حمایت خود را از آقای روحانی اعلام کنیم.
کامران‌تفتی: هرکدام‌از ما ۱۱ نفر به همراه داشته باشیم‌تا قطعی‌دولت از آن‌دکتر روحانی‌شود. جمعه را یادمان نرود.
سحر دولتشاهی: امروز من از اینجا همان دخترانی که ارزو‌دارند فقط یکبار از حف حضور در‌ورزشگاه‌برخوردار شوند صحبت می کنیم. جناب رییس جمهور سیاست خانه نشینی زنان سال های تفکیک دانشگاه را فراموش نکرده ام. یادم‌نمی رود در چنین فضایی با‌وعده های عدالت جنسیتی و‌ایجاد فرصت های شغلی برابرآمدید.
ستاره اسکندری: سلام بر اصلاحات. سعی کنید رای های خفته را بیدار کنید.
آسیه باکری فرزند شهید‌باکری: امید بذر هویت ماست از جوانه های امید در دل هامان مراقبت کردیم پشت درهای اوین دلمان پیش عزیزانمان‌بود. به خاطر راهی که به آن معتقدیم‌که جز اصلاحات و تدبیر نیست در سال ۹۲ پای صندوق های رای آمدیم تا خانه رو به ویرانی ‌را نجات دهیم. جوان های بسیاری روزی به جبهه رفتند ‌و‌برنگشتند ‌و‌چشم مادرانشان به در ماند. شهدا از جان و‌مال و خانواده شان گذشتند. اما بسیاری از خون شهدا سواستفاده کردند. من ارزو دارم کشورم که یاد‌خون پدر و هموهایم‌هست شاد باشد.‌هیچ مردی شرمنده خانواده اش نشود حسابش با یارانه پر نشود. آقای رییس جمهور می دانم کارهای‌بزرگی کردید و با زیا‌ه خواه ها مقابله. خوزستان جان من و‌وطن من است. کارگر و اتش نشان‌و معدنچی باید امنیت شغلی داشته باشند. از شما می خواهیم‌ صدای مردم باشید. ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی...عشق بی یار مهیا نشود.
اسحاق جهانگیری: آمده ایم کنار شما جوانان که امیدوار شویم‌و انرژی بگیریم. آینده این کشور متعلف به شماست. جوانی تهدید‌نیست بهترین فرصت پیشرفت ایران‌است. باید جوان را باور کنیم اگر دنبال ارزش ها هستیم باید به جوانان این‌کشور اعتماد‌کنیم. جوانان نماینده تحول در‌این‌کشور‌هستند. ما تلاش کردیم در چهار سال گذشته ویرانی ها را برطرف کنیم. در‌اقتصادی و امور بین‌الملل مسیر کشور هموار‌شده است. ما برای پیشرفت ایران‌برنامه داریم و‌وعده نمی دهیم. در مناظره جوری ازآزادی گفتند‌که انگار نه این ها بودند ‌که مطبوعات را فله ای می بستند. انشالله از موانع مورد‌نظر شما در‌دولت‌تدبیر و‌امید عبور خواهیم کرد.
باران کوثری: من در دولت قبل ممنوع الکار شدم چون نقد‌کردم. من به احترام سید محمد خاتمی که پشتوانه اینده ماست و به احترام‌جوانانی که سوالشان سوال ما بود‌و به جرم‌آن‌دستگیر شدندرای می دهم.
دکتر حسن روحانی: لحظه با شکوهی است که شما جوانان مصمم و سرافراز را در اینجا می بینم. ما در آستانه یک‌تصمیم بزرگ تاریخی هستیم. ملت ما در این هفته می خواهد اعلام کند که آیا به سال ۹۱ برمی گردیم یا به ۱۴۰۰‌می رویم. ملت ما در روز جمعه این هفته می خواهد اعلام کند آیا مسیر آرامش را ادامه می دهد یا مسیر تنش را. می خواهیم به صراحت بگوییم صاحب کشور رای ملت ایران است. خواسته جوانان فقط احترام دیدن نیست بلکه می خواهند کشور با فکر آن ها اداره شود.
ما برای ساختن ایران مصمم هستیم نه فروختنش. راه انتخاب کرده در سال ۹۲ را تا امروز ادامه‌داده و میخواهیم چهار سال بعد هم ادامه دهیم. صد‌در‌صد مطلوبمان را نرسیده ایم، از آنچه انجام‌شده رضایت کامل نداریم اما‌مسیر را درست انتخاب کرده ایم و باید با حرکتی پرشتاب‌تر و تحولی بیشتر ادامه دهیم.
ما شکاف بین ملت بزرگ ایران را نمی پذیریم. ما جوان ایرانی با هویت اسلامی ایرانی و‌محلی میخواهیم. هویتی که بتواند با جهان امروز همزیستی مسالمت امیز کند.
تلاش کردیم در دولت یازدهم راهی را که انتخاب کرده ایم‌با صراحت ادامه دهیم. مشکلاتی بود‌که به خاطر حفظ آرامش و امنیت در جامعه نتوانستم ان‌ها را بیان‌کنم. یا به قول هایم‌همل کردم یا نگذاشتند به آن عمل‌کنند.
برخی منافع ملی ایران را زمانی که در حال مذاکره بودیم‌قربانی مسایل جناحی کردند و از پشت خنجر زدند. اما ما راه را با حمایت شما ملت ایران ادامه دادیم. ما به افکار همه احترام می گذاریم. این دولت به منتقدان خود احترام می گذارد.اما تخریب راه درستی برای ادامه راه ایران نیست. با فناوری مقابله نکنید. دولت‌یازدهم در برابر آن ها که میخواستند‌شبکه های اجتماعی را ببندند ایستادگی کرد. آن ها مقابله کردند تا شما نتوانید املاک‌نجومی را برملا کنید! دیگر دورانی که فقط یک صداوسیما بخواهد بر افکار مردم حاکم باشد گذشته است.
در منشور حقوق شهروندی حقوق‌تمام ایرانیان مساوی است. اگر می خواهیم رونق و‌پیشرفت ایران را شاهد باشیم نباید بگذاریم بنگاه های خصولتی اقتصاد‌ما را منحرف کنند. انتظار داریم‌همه‌دنبال تلاش باشند اما همه از حقوق مساوی برخوردار باشند. میخواهم از روح بلند هاشمی رفسنجانی یاد کنم. می دانیم به ایشان چه ظلم‌بزرگی کرده و چه تهمت هایی بر ایشان زده اند. اما امروز جای تو را ملت قدردان ایران بین خودشان خالی می بینند. اما‌ ما راهت را تدامه می دهیم. می خواهم‌با هم‌شعاری را تکرار کنیم و به فریبکاری و ریاکاری و فساد سازمان یافته، هزینه کردن اعتقاد دینی مردم‌برای‌منافع گروهی، انحصارگری سیاسی، تحمیل عقیده، قدرت غیرپاسخگو، املاک نجومی بگوییم هرگز!
به پیشرفت به اسلام‌رحمت و‌رحمانی، اعتدال، اصلاحات، آزادی، رهبر فرزانه، سید محمد خاتمی، به تولید و اشتغال، آینده و ایران بزرگ، به شما جوانان و همه جوانان این سرزمین، زنان و‌مردان بگوییم سلام.
گفتنی است در این سالن بارها ترانه ایران طنین انداز شد و مردم یک صدا آن را همخوانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار