مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در گفت و گو با پانا:

برپایی70 غرفه دانش آموزان كارآفرین بجنورددراولین بازارچه دانش آموزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از برپایی 70 غرفه دانش آموزان كارآفرین شهرستان در اولین بازارچه دانش آموزی خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

محمود اسدی در گفت و گو با پانا اظهار داشت: این بازارچه در 80 غرفه دست ساخته ها و فعالیت های دانش آموزان كارآفرین استان را معرفی می كندکه 70 غرفه آن مربوط به شهرستان بجنورد است.

وی با اشاره به اینكه این نمایشگاه در راستای پیام رهبر انقلاب برای شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» راه اندازی شده است افزود: آشنا شدن دانش آموزان با فعالیت های اقتصادی و مشاغل مختلف و بازاریابی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تصریح كرد: با توجه به اینكه در هفته مشاغل قرار داریم سعی شده است تا دانش آموزان در این نمایشگاه با فروش دست ساخته های خود ضمن كسب درآمد به صورت عملی با انجام فعالیت های بازاریابی، نسبت به مشاغل مختلف اشنایی پیدا كنند.

اسدی با بیان اینكه دانش آموزان دوره اول متوسطه در این نمایشگاه حضور دارند، فروش صنایع دستی، دست پخت های دانش آموزی، ارائه خدمات اولیه تست سلامت چون فشار خون، وزن كشی، قند خون همچنین آثار هنری و زینتی و سایر دست ساخته های دانش آموزی را از جمله فعالیت های این نمایشگاه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار