اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم استان مرکزی برگزار شد

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم استان مرکزی با تجلیل از دانش آموزان برتر در کانون امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، نماینده وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: در سال گذشته بیش از 100 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است که از رشد چشمگیری برخوردار می باشد.

مرادی افزود: همچنین آثار ارسالی کیفیت مطلوبی داشته است و در سال جاری علاوه بر 2 بخش خلاقیت دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای بخش همیاران پیشگیری نیز اضافه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اثربخشی آموزشی توسط گروه همسالان بسیار نتیجه بخش و مهم است می توان با بهره مندی از این جشنواره این نقش را ایجاد کرد.

نماینده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان نقش حائز اهمیتی در خانواده و اجتماع دارند اظهار داشت: با وجود دانش آموز تعامل خوبی بین مدرسه، خانه و جامعه ایجاد شده که می توان گفت از نظر اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است.

مرادی بیان کرد: دشمنان همواره و با استفاده از توطئه های مختلف مانند ترور شخصیت های انقلابی، کودتا، جنگ تحمیلی و... درصدد بودند مانع از پیروزی انقلاب ایران اسلامی شوند که خوشبختانه با وجود جوانان و ملت غیور ایران و رهبری امام راحل موفق نشدند.

وی اضافه کرد: هم اینک دشمن برای تحقق اهداف شوم خود جنگ نرم را ایجاد کرده و می خواهد با تضعیف فرهنگ خصوصا فرهنگ خانواده به اهدافش دست یابد بنابراین باید با آگاهی از این موضوع مقابل آنها ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار