نوید روزهای خوش برای ورزش استان؛

ورزشی نویسان همدان انجمن تشکیل دادند

خبرگزاری پانا: شب گذشته جمعی از خبرنگاران ورزشی استان همدان گرد هم آمده و برای نخستین بار انجمن ورزشی نویسان استان همدان انسجام خاصی پیدا کرد.

کد مطلب: ۶۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا در همدان، سالن آکادمی باشگاه شهدای شهرداری همدان دیشب میزبان حدود 20 نفر از عکاسان و خبرنگاران حوزه ورزش مادستان بود که در پایان این نشست اعضا به صورت مکتوب برای انتخاب مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان رأی گیری کردند که در نهایت "فرشید گل‌محمدی" به عنوان مدیر این انجمن تازه تأسیس انتخاب شد.

در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا، ایرنا، پانا، فارس، برنا، روزنامه های همشهری، همدان پیام، هگمتانه، خبرنگاران ورزشی صدا و سیمای همدان و همچنین سایت های خبری همدان فوتبال، همدان پرس و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حضور داشتند و هریک جداگانه به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

تعامل بیشتر با مسئولان ارشد استان و ورزش، دیدار و ملاقات حضوری با رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیگیری کارت‌های خبرنگاری برای حضور بی‌دغدغه در میادین ورزشی، امکانات رفاهی به منظور تسریع در امر اطلاع‌رسانی و به موقع بعد از اتمام رویدادهای ورزشی، اتحاد در امر مسائل پیش آمده خصوصاً توهین و یا بی‌احترامی به خبرنگاران خدوم ورزشی و همچنین پیگیری مسائل تیم فوتسال خبرنگاران و برگزاری بازی‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه مهم‌ترین عناوین مطرح شده در این جلسه بود .
در ادامه مقرر شد همه اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان در جلسات ماهیانه حضور مستمر داشته باشند و برای انسجام بیشتر راهکارها و پیشنهادات خود را به مدیر انجمن که توسط خود اعضا انتخاب می‌شود، طرح و ارائه کنند .
گفتنی است فرشید گل محمدی یکی از خبرنگاران ورزشی پرسابقه استان همدان محسوب می شود که پیش از این سرپرستی تیم فوتسال ورزشی نویسان همدان را نیز بر عهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار