برگزاری جشن میلاد امام جواد (ع) در شهرک قیامدشت

مراسمی به مناسبت ولادت امام جواد(ع)با حضور پرشور مردم در حسینیه جوادالائمه (ع)شهرک قیامدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، همزمان با فرارسیدن دهم ماه رجب و میلاد با سعادت امام جواد(ع) حسینیه جوادالائمه قیامدشت میزبان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) بود.
ویژه برنامه شب ولادت امام جواد(ع) از ساعاتی قبل از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم،اقامه نماز،سخنرانی،مدیحه سرایی و قرائت دعای رجبیه برگزار شد.
حجت الاسلام کاظم خداجو در این مراسم با بیان اینکه در تاریخ ولادت آن حضرت اختلاف وجود دارد،گفت: میلاد امام جواد(ع)بنابر قولی روز دهم ماه رجب سال ۹۵ هجری است.
وی افزود:ایشان در زمان ولادت خود بسیاری از افراد را از گمراهی نجات دادند.
خداجو در ادامه تصریح کرد: قبل از ولادت جوادالائمه(ع) عده عده ای از بدخواهان از جمله واقفیه، ولایت امام رضا(ع) را به خاطر نداشتن فرزند قبول نداشتند.در چنین شرایطی بود که حضرت امام جواد(ع) متولد شد و با این تولد بسیاری از کسانی که به امامت امام هشتم(ع) شک کرده بودند دوباره به ایشان گرویدند.
وی با اشاره به اینکه امام محمدتقی (ع) جوان ترین فرد در سلسله امامت بودند،عنوان کرد: سالروز ولادت حضرت جوادالائمه فرصت مناسبی است برای آشنایی بیشتر با زندگی آن حضرت،چرا که یکی از مهم ترین وظایف شیعیان، امام شناسی و کسب معرفت نسبت به امامان معصوم(ع) است.
/خبرنگار: فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار