معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

اولویت مهم معاونت پژوهش استقرارکامل نظام جامع برنامه ریزی تاسطح مدرسه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: استقرار کامل نظام جامع برنامه ریزی تا سطح مدرسه اعم از تدوین برنامه راهبردی ، کنترل و نظارت ارزیابی فرایندی از جمله اولویت های مهم این معاونت در سال جدید است.

کد مطلب: ۶۱۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ساماندهی بهینه و بهره ور نیروی انسانی از دیگر اقداماتی است که به شکل جدی مورد توجه این معاونت بوده و در راه رسیدن به آن تلاش جدی بکار گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل فرایند طرح توسعه فن آوری در معاونت پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی ، تصریح کرد: الکترونیکی محور کردن آموزش نیروی انسانی از جمله مواردی است که باید به شدت مورد توجه قرار گیرد و در این راستا اقدامات ارزنده ای نیز صورت گرفته است اما کافی نیست و باید با شتاب بیشتری در این مسیر گام برداریم.

سنجری، توسعه آموزشها واولویت داشتن آموزش سند تحول بنیادین را از دیگر اقدامات زیر بنایی این معاونت دانسته و افزود: توسعه کمی و کیفی طرح شمیم پژوهش (شبکه مدیریت یادگیری مدارس) از طریق جشنواره پژوهشهای درون مدرسه ای نیز امسال به شکل جدی تری از طرف این معاونت دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار