به منظور افتتاح مدارس خیر ساز در مناطق محروم

14 خیر بنیاد آموزشی قلم چی وارد بخش غیزانیه شدند

به منظور افتتاح مدارس خیر ساز در مناطق محروم جمعی از مسئولان نمایندگی های بنیاد آموزشی قلم چی به منظور افتتاح پروژه های خیر ساز وارد اهواز شدند.

کد مطلب: ۶۰۳۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،کاظم قلم چی موسس بنیاد فرهنگی آموزشی قلمچی در جمع مسئولان نمایندگی های این کانون در آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از احداث 21 واحد آموزشی در مناطق محروم این استان خبر داد و گفت: 14 مدرسه این طرح توسط خیرین ساخته شده است و 7 مدرسه آن نیز توسط بنیاد قلم چی ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: 9 مدرسه دیگر نیز در تعهدات این بنیاد می باشد که مراحل ساخت و احداث آن در حال پیگیری خواهد بود.

موسس بنیاد آموزشی قلمچی هدف از اجرای این طرح را خدمت به دانش آموزان مناطق محروم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها بتوانیم گامی مثبت در جهت تحصیل و آموزش دانش آموزان در مناطق محروم برداشته باشیم.

نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در جمع خیرین و مسئولان نمایندگی های بنیاد آموزشی قلم چی گفت: موسسه قلم چی مرهون یک نگاه خارق العاده است که در موسس این بنیاد متبلور شده است.

وی ضمن قدر دانی از خیرین و موسس این بنیاد ابراز امید واری کرد تا با نگاه خیراندیشانه به مناطق محروم، زمینه ارتقاء کیفیت آموزش در این مناطق فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار