استاندار اردبیل:

رزمایش طرح نوروزی 25 اسفندماه در اردبیل بر گزار می شود

استاندار اردبیل گفت: رزمایش طرح نوروزی خدمات سفر با مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان در 25 اسفندماه با هدف هماهنگی و تعامل دستگاه ها بویژه پلیس راه ، هلال احمر و راهنمایی رانندگی در اردبیل برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۰۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل افزود: بحث ستاد نوروزی در سال های گذشته با عنوان ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل می شد که امسال در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر فعالیت خود را شروع کرده تا امکانات و تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی فراهم شود .
وی از تشکیل 10 کمیته اجرایی در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد و گفت: این کمیته ها باید بزودی تشکیل و اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه های اجرایی انجام دهند تا شاهد خدمات بهتر به مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی باشیم .
استاندار اردبیل گفت: بعد از سفر همه دستگاه های اجرایی موظف هستند اقدامات خود را در ایام تعطیلات گزارش دهند .
حجت فتاحی رییس پلیس راه استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به آمادگی پلیس راه در جاده های مواصلاتی استان افزود: پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها مستقر می شود و تلاش خواهد کرد امنیت جاده ای را برای مسافران و گردشگران برقرار کند .
وی از ایجاد استراحتگاه ها در نقاط حادثه خیز استان اردبیل خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز هماهنگی لازم با ستاد مرکزی تسهیلات سفر کشور بعمل آمده و مقرر است در 10 نقطه چادرهای استراحتگاهی در جاده های پرخطر استان دایر شود تا رانندگان و مسافران در مواقع خستگی در این چادرها استراحت کنند .
رییس پلیس راه استان اردبیل نیز اضافه کرد: در این چادرها به مسافران نوروزی آبجوش رایگان و بروشورهای گردشگری ارایه می شود .
فتاحی افزود: این چادرها در محور سرچم - اردبیل ،محور اردبیل - مغان ،پارس آباد - اردبیل ، محور نیر - سراب و محور اردبیل - آستارا دایر خواهد شد .
وی از مسافران نوروزی خواست موارد ایمنی را در سفر نوروزی رعایت کرده و با احتیاط و دقت لازم رانندگی کنند .
گفتنی است:براساس امارهای موجود در تعطیلات نوروز سال 95 بیش از 500 هزار نفر به استان اردبیل مسافرت و از مناطق تاریخی و گردشگری آن دیدن کردند .

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار