در جشنواره علوم بینایی شمس؛

بالاترین نشان چشم پزشکی به وزیر بهداشت اعطا می شود

بالاترین نشان افتخار جشنواره شمس، تحت عنوان «طبیب دیدگان» به وزیر بهداشت اعطا می شود.

کد مطلب: ۵۹۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ همزمان با برپایی «نهمین جشنواره چشم پزشکی و علوم بینایی شمس» روز پنج شنبه پنجم اسفند ۹۵ در بیمارستان فارابی تهران از جمعی از نخبگان، پژوهشگران، محققان، نام آوران و پیشکسوتان عرصه چشم پزشکی کشور تجلیل به عمل می آید. همچنین از دستاوردهای علمی و پژوهشی این عرصه تقدیر می شود.

دکتر محمود جباروند دبیر جشنواره نهم شمس افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از چشم پزشکان سراسر کشور و با هدف تجلیل، قدرشناسی و اهدای جایزه به نخبگان عرصه چشم پزشکی کشور برگزار می شود از صاحبان استعدادهای برتر حوزه چشم پزشکی نیز قدردانی به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: همچنین ضمن معرفی دستاوردهای پژوهشی و آموزشی حوزه چشم پزشکی کشور به تالیفات، مقالات علمی، ابداع و اختراعات انجام شده در این حوزه که در رقابت ها به عنوان برتر داوری شده اند نیز جوایزی اعطا می شود.

جباروند، از بخش ابتکار عمل ممتاز دانش بنیان و کارآفرینی بینایی برای سال ۹۵ به عنوان دیگر بخش های این جشنواره یک روزه نام برد.

دبیر نهمین جشنواره چشم پزشکی و علوم بینایی شمس تصریح کرد: با توجه به فعالیت های ارزنده ای که طی سال های اخیر در حوزه دانش بنیان در عرصه چشم پزشکی در کشور انجام شده است و نیز مصادف شدن آن با سال اقتصاد مقاومتی در این جشنواره بخشی به اقدام برجسته دانش بنیان و کارآفرینی در چشم پزشکی اختصاص داده شده که مصداقی از اقتصاد مقاومتی در این حوزه است.

وی گفت: امسال نیز به پاس خدمت نوع دوستانه یکی از همکاران چشم پزشک،جایزه پیشگیری از نابینایی نیز در بخش افتخارات جشنواره اعطا خواهد شد.

جباروند همچنین از اعطای جوایز آموزگار برتر و خدمت و مسئولیت پذیری حرفه ای و اجتماعی نیز خبر داد و گفت: امسال دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، منتخب دریافت بالاترین نشان افتخار جشنواره (نشان شمس) است، نشانی که با عنوان «طبیب دیدگان» و با بر تن کردن «حمایل سیمرغ» به وی اعطا خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار