انجمن فرهنگی هنری سازمان دانش‌آموزی مازندران فعال شد

رابط فرهنگی و هنری سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: انجمن فرهنگی هنری دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی مازندران زیرنظر کمیته فرهنگی و هنری این سازمان با هدف بالابردن سطح بینش فرهنگی و هنری دانش‌آموزان فعال شد.

کد مطلب: ۵۹۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، مریم درزی با اعلام این خبر اظهار داشت: کارگروه فرهنگی و هنری سازمان شامل دو بخش جداگانه مخصوص دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر می‌شود. انجمن‌های فعال در حوزه دختران شامل عکاسی، طراحی، نقاشی، فیلمسازی، زیست‌محیطی، همیاران مشاور و تئاتر است و در حوزه پسران نیز شامل تئاتر، فیلمسازی، موسیقی، عکاسی، کتاب و اندیشه، خلاقیت و آفرینشگری.

رابط فرهنگی و هنری سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این انجمن، ایجاد فضای فرهنگی و هنری بین دانش‌آموزان است، افزود: همچنین ساماندهی و انسجام بخشی به دانش‌آموزان علاقمند به مسائل فرهنگی و هنری، ارتقا و بالابردن سطح بینش فرهنگی و هنری آنان، سامان بخشیدن به تلاش‌های خودانگیخته فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز از مهمترین موضوعات مورد نظر ماست.

درزی بر اهمیت تقویت ارتباط مناسب دانش‌آموزان در زمینه فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: در این انجمن ها بر آن هستیم تا با بالابردن مهارت دانش‌آموزان در کارهای تیمی و گسترش و ترویج فرهنگ نوعدوستی، آن‌ها را برای شرکت کردن در جشنواره‌ها و همایش‌های استانی و کشوری آماده سازیم.

وی افزود: با برگزاری ورکشاپ ها و استفاده از مربیان برجسته و مجرب و حتی مدرسینی در حوزه آسیبهای اجتماعی به صورت رایگان در تلاشیم تا خودآگاهی و مهارتهای زندگی عاری از خطر را به دانش‌آموزان بیاموزیم و در ارتقای توانایی آن‌ها در مواجهه با مسائل غیردرسی موثر باشیم.

درزی تاکید کرد: تمامی این کارگاهها در روزهای پنجشنبه و خارج از ساعات آموزشی دانش‌آموزان برگزار می‌شود. امیدواریم با روشن کردن مسیر پیش روی دانش‌آموزان در حد توان خود، قدرت انتخاب درست را به آنان هدیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار