معاون سیاسی امنیتی استانداری استان البرز:

بایدبرای حرکت، هدف مقدسمان مشخص باشد

فتح اله حقیقی در جشن گلبانگ انقلاب اسلامی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 4 استان البرز تعیین هدف مقدس را برای حرکت به سوی جامعه ای بهتر امری ضروری تلقی کرد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا: معاون سیاسی امنیتی استانداری استان البرز پیش از نواختن زنگ انقلاب در سالن فردوس ناحیه 4 در جمع دانش آموزان و مسئولین استانی شایستگی جوانان دیروز را در دفاع از میهن مورد تقدیر دانست و گفت: شایستگی ملت ما درنتیجه شیطنت های دشمن بدست آمد.

فتح اله حقیقی با اشاره به پایبندی ملت ایران به راه و روش امام تصریح کرد: مردم ما در دهه فجر ثابت کردند که با هرگونه خوی استکبار و استعمار مخالف هستندو در هر شرایط و زمانی آمادگی مبارزه با این خوی را دارا هستند.

وی افزود: جوانان دیروز همانند آب روان اما مانند سنگ سخت و محکم بودند و این در حالی است که باید جوانان امروز ما نی در دفاع باید همانند گذشتگان خود پشتکار داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری تصریح کرد: باید برای حرکت، هدف مقدسمان مشخص و در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم که بهترین و موثرترین راه را می توان بهره گیری صحیح از علم و دانش و در کنار آن فناوی و فضای مجازی دانست.

خبرنگار:راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار