ارتقای کیفیت اعزام کاروانهای راهیان نور ضروری است

سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کیفیت بخشی اعزام کاروانهای دانش آموزی راهیان نور درکنار حفظ کمیت آن ضروری است و این در گروی همکاری همه جانبه نهادهای دست اندرکار است.

کد مطلب: ۵۹۰۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،نورالله اکبری در جلسه قرارگاه مشترک راهیان نور دانش آموزی گفت: راهیان نور گامی در جهت حفظ ارزشهای والای نظام جمهوری اسلامی و همچنین راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه نسل جوان است.

وی با اشاره به برخی کمبودهای مالی در این اعزام ها خاطرنشان کرد: باید در تأمین هزینه های سفر راهیان نور از ظرفیت استانداری ، فرمانداران و همچنین جلب حمایت اولیای دانش آموزان بیش از پیش استفاده شود. اکبری توجه به امنیت دانش آموزان را حیاتی خواند و بازنگری در فرآیند انتخاب رانندگان و دقت بیشتر در استفاده از اتوبوسهای آماده را ضروری دانست.

وی افزود: حضور مدیران و یا معاونان مدارس در اتوبوس های حامل دانش آموزان و مدیریت صحیح در انتقال پیام این سفر معنوی به همراه نگاه آسیب شناسانه سبب ارتقای عملکرد کاروانهای راهیان نور می شود.

سرهنگ علی رفاهتی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان هم در این نشست گفت: اعزام کاروانهای دانش آموزی از 10 مهر آغاز شده که تاکنون 8250 دانش آموز گیلانی به مناطق جنگی رهسپار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار