حسین معدنی در گفت و گو با پانا:

کار کردن با ولاسکو برای من افتخار است/ به داورها پول خوب دهید تا خوب قضاوت کنند

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: اگر به داوری ها توجه شود، آنها هم بهنر سوت می زنند.

کد مطلب: ۵۶۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین معدنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرایط لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هیجان در بازی ها باعث شد که لیگ برتر امسال بهتر از سال گذشته برگزار شود. این هیجان ها باعث پیشرفت هر چه بیشتر لیگ والیبال ایران می شود.

وی افزود: یک نقطه تاریک در لیگ برتر والیبال دیده می شود که آن هم بازی های پلی آف است که فقط با چهار تیم برگزار می شود. در صورتیکه باید رقابت های پلی آف با هشت تیم برگزار شود که این یک ضعف بزرگ در لیگ ما محسوب می شود.


سرمریی تیم باریج اسانس کاشان گفت: در مقابل بازی های این دوره از رقابت ها که خیلی با هیجان های خاصی برگزار شد. داوری ها اصلا رضایت کننده نبودند که علل اصلی این موضوع هم کمیته داوری است که توجه خاصی به داورها ندارد و کمبود دستمزد داورها نسبت به بازیکنان سبب شده تا بین بازیکنان و داورها تنش های زیان آوری به وجود بیاید.

معدنی ادامه داد: به نوبه خودم از کمیته داروی در خواست دارم که به داور ها توجه بیشتری داشته باشند زیرا ایران از داورهای بسیار خوبی برخوردار است. اگر در مدیریت داوری توجه بیشتری شود، می توانیم در سال های آینده یک لیگ بسیار حرفه ای را دارا باشیم.


وی در مورد دعوت خود از سوی ولاسکو به عنوان دستیار خاطر نشان کرد: من فقط برای بهتر شدن والیبال ایران تلاش می کنم و همراهی ولاسکو برای من یک افتخار است. در تیم ملی سعی می کنم تا هر چه بیشتر از تفکرات ولاسکو استفاده کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار