مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

رشد 22/5 درصدی سوادآموزی نسبت به سال گذشته در شهرستان های استان تهران

هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1395با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضاء در سالن شورای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۵۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1395با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن شورای اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

بر همین اساس دبیرخانه شورای آموزش و پرورش استان تهران با موضوعات انسداد مبادی بیسوادی و شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل، گزارش و برنامه ریزی بزرگداشت ایام ا... دهه فجر، اتخاذ تصمیم در خصوص مفاد شیوه نامه ماده 16 قانون شورای آموزش و پرورش و برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش در دستور هشتمین هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1395 قرار داده شده است.

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دبیر شورای آموزش و پرورش استان تهران ضمن ارائه گزارشی اجمالی از برنامه های هفته سواد آموزی گفت : شهرستان های استان تهران ، امسال در بحث سواد آموزی نسبت به سال گذشته از رشد 22/5 درصدی برخوردار بوده است که این گزارش در هفته سواد آموزی در دیدار همکاران حوزه معاونت سوادآموزی با استاندار محترم تهران به استماع ایشان رسانده شد .

وی با اشاره بر تاکید استاندار تهران مبنی بر اهمیت ویژه در پرداختن به مبحث سواد آموزی تصریح کرد: انسداد مبادی بی سوادی به رصد نیاز دارد، که باید توسط مدیران مدارس صورت پذیرد و ما باید با تمام توان از از انحراف دانش آموزان از مسیر تحصیل و کسب علم و دانش جلوگیری نماییم .

فولادوند راد در پایان با نزدیک شدن به هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش و در صدر بودن شهرستان های استان تهران در کشور خاطرنشان کرد : امیدواریم امسال نیز شهرستان های استان تهران در راستای تعالی اهداف بزرگ آموزش و پرورش بتواند گام های جدی و ارزنده ای بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار