مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان تشریح کرد:

برنامه های گرامیداشت سالروز تشکیل هسته گزینش

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان برنامه های بزرگداشت سالروز تشکیل هسته گزینش را در استان اعلام کرد.

کد مطلب: ۵۶۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، جواد عباسی گفت:بر اساس فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در 15 دی ماه 1361، گزینش مبتنی بر پایه های اسلامی تشکیل شد وامام (ره) دستوردادند که از نیروهایی برای گزینش افراد استفاده شود که تند خو و سامحه کار نباشند و میزان را شرایط فعلی گزینش شوندگان قرار دهند.

عباسی با اظهار اینکه در گزینش دو اصل «حق نظام و حق الناس» رعایت می شود، خاطرنشان کرد:در گزینش وظیفه حساسی را بر عهده داریم و باید ضمن اجرای ضوابط تعریف شده در قانون که حق نظام اسلامی است، به حق الناس نیز توجه شود تا حقی ازکسی ضایع نشود.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان همچنین تصریح کرد:افرادی که برای وارد شدن به سیستم آموزش و پرورش گزینش می شوند، به دلیل اینکه یک الگو برای دانش آموزان محسوب می شوند، باید از معیارها و ضوابط تعریف شده برخوردار باشند.

وی با اظهار اینکه هر ساله به مناسب فرمان تاریخی امام(ره) سالروز تشکیل هسته گزینش گرامی داشته می شود، گفت: بر اساس تصمیم شورای هم اندیشی دستگاه های اجرایی خوزستان، پنج شنبه 16 دی ماه سال جاری، گردهمایی بزرگ گزینشگران این دستگاه ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و دبیر هیات عالی گزینش کشور برگزار می شود.

عباسی اضافه کرد: همچنین دیدار صمیمی اعضای هسته گزینش با مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به صرف صبحانه در پارک دولت، حضور گزینشگران در نماز جمعه ، گردهمایی گزینگشران در گلزار شهدای هویزه و کوهپیمایی گروه کاری یک در باغملک از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته گزینش در استان خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار