برون سپاری فعالیت های فرهنگ و ارشاد فارس تا پایان امسال

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به آغاز انتخابات انجمن های فرهنگی و هنری استان از ۲۵ بهمن به مدت یک ماه از برون سپاری تمامی فعالیت های هنری این اداره کل به انجمن های فرهنگی و هنری تا پایان سال ۹۵ خبر داد .

کد مطلب: ۵۶۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تائید برون سپاری فعالیت های فرهنگ و ارشاد فارس تا پایان امسال گفت:تاکید این اداره کل بر برون سپاری تمام فعالیت های هنری به انجمن های فرهنگی و هنری با هدف اجرای بهتر و نظارت بیشتر بر برنامه ها است .

به گزارش پانا فارس، مهدی رنجبر با تاکید بر این مهم که تا پایان سال ۹۵ این فعالیت ها به انجمن های فرهنگی و هنری واگذار می شود،افزود:بر این اساس فعالیت تمامی نگارخانه ها،تماشاخانه ها و سینماهای زیرمجموعه این اداره کل به انجمن های فیلم و عکس ، پویا نمایی، هنرهای نمایشی و تجسمی واگذار می شود.

وی در ادامه بیان داشت:این برون سپاری در راستای نظارت و حمایت بیشتر از انجمن های فرهنگی و هنری استان است.

این مقام هنری همچنین از برگزاری انتخابات انجمن های فرهنگی و هنری فارس خبر داد و گفت: انتخابات این انجمن ها به مدت یک ماه از تاریخ ۲۵ بهمن ماه آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری انتخابات قدرتمند کردن بدنه انجمن ها و فعالیت مستمر آنها براساس قانون است،اظهار داشت: به این ترتیب اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برعهده خود هنرمندان بوده و کارشناسان این اداره کل به نظارت و حمایت از آنها می پردازند.

رنجبر در ادامه از راه اندازی دفاتر انجمن ها در شهرستان های فارس نیز خبر داد و افزود: تلاش داریم دفاتر فعال انجمن های فرهنگی و هنری را در تمام شهرستان های استان ایجاد کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته انجمن های شهرستانی و استانی عضوگیری را آغاز کرده اند،بیان داشت : عضو گیری انجمن های شهرستانی براساس شرایط و ضوابطی که در آئین نامه انتخاباتی در نظر گرفته شده انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار