طرح همکار مولف در آموزش و پرورش زنجان اجرا می شود

با هدف مدیریت دانش حرفه ای معلمان، ارتقاءجایگاه همکاران در دوره ابتدایی و انتقال آموخته ها در عرصه عمل، متناسب با استعدادها،توانمندی های فردی و نوع مسئولیت حرفه ای طرح همکار مولف اجرا می شود.

کد مطلب: ۵۵۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل، اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه دراسناد بالادستی به فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل آن درسطوح مختلف با هدف تولید دانش، ارتقاء و توسعه هویت حرفه ای مربیان تاکید شده است گفت:با عنایت به خط مشی تعیین شده وهفته کتاب وکتاب خوانی در نظر داریم طرح «همکارمولف» را اجرا نماییم.

وی ابراز نمود با اجرای این طرح به دنبال فراهم آوردن شرایط تحقق اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در سطح استان هستیم، تا با اشاعه آثار همکاران ، زمینه ی استقرار سازوکار رشد شایستگی ها درجهت رشد صلاحیت های حرفه ای معلمان، ارتقاءجایگاه همکاران در دوره ابتدایی و به کارگیری آموخته ها درعرصه عمل متناسب با استعدادها، توانمندی های فردی و نوع مسئولیت حرفه ای را فراهم نماییم.

لازم به ذکر است از اهداف اجرای این طرح ،معرفی همکاران مولف، پژوهشگر و آثار ایشان درسایت معاونت آموزش ابتدایی و تشکیل بانک اطلاعات از همکاران دراین زمینه می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار