با استقبال باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار اردبیل:

پیکر پاک ۳ شهید گمنام وارد اردبیل شد

پیکر پاک ۳ شهید گمنام امروز با استقبال باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه اردبیل شد و عطر و بوی شهادت در اردبیل پیچید.

کد مطلب: ۵۳۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، پیکر پاک 3 شهید گمنام با استقبال باشکوه خانواده‌های معظم شهدا٬ مسئولان استانی٬ فرماندهان نیروی انتظامی و اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه اردبیل شد و اردبیل امروز حال و هوای شهادت به خود گرفته و عطر و بوی شهادت در اردبیل پیچیده است.

به راستی که حال و هوای امروز اردبیل نسبت به روزهای دیگر فرق می‌کند و اشک‌های مادران شهدای والامقام نمود این امر است که با اشک و ماتم به استقبال پیکر پاک شهدای والامقام رفتند.

مراسم استقبال از پیکر پاک 3 شهید گمنام به صورت باشکوه در فرودگاه اردبیل برگزار شد و حاضران با برگزاری مراسم با حضور اقشار مختلف مردم یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

اردبیل امروز یک روز بسیار خاطره‌انگیز را در تاریخ خود ثبت کرد و با ورود پیکر 3 شهید والامقام گمنام حال و هوای شهر عطر و بوی شهادت به خود گرفته است و مردم با اشک و گریه و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

پیکر پاک این شهدای والامقام بعد از مراسم استقبال به شهرهای اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر انتقال داده می‌شود تا مراسم باشکوه و استقبال از پیکر این شهدای گمنام در استان و دیار مادری خود برگزار شود.

نماینده کمتیه تحقیق و تفحص شهدای استان اردبیل گفت: پیکر پاک این شهدای والامقام بعد از مراسم استقبال به شهرهای اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر انتقال داده می‌شود تا مراسم باشکوه و استقبال از پیکر این شهدای گمنام در استان و دیار مادری خود برگزار شود.

ذکی‌الله خوشبخت تصریح کرد: قرار است مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 114 شهید گمنام در روز عرفه در کشور برگزار شود و با حضور پیکر پاک 3 شهید گمنام استان مراسم عرفه نیز در اردبیل برگزار می‌شود تا مراسم عرفه عطر و بوی شهادت به خود گیرد.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری مراسم روز عرفه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام پیکر پاک این شهدای گمنام به تهران انتقال داده می‌شود تا بعد از تحقیق و تفحص شهدای والامقام شناسایی شده و به استان‌های مربوطه انتقال داده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار