نماز جمعه ی این هفته ی شهر ارداق اقامه شد

امام صادق (ع) می فرمایند: وظیفه ی شیعه در زمان غیبت امام زمان (ع) مراجعه به فقیه واجد شرایط می باشد.

کد مطلب: ۵۲۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازقزوین، نمازجمعه ی این هفته ی شهر ارداق به امامت حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خطیب نماز جمعه ی شهر ارداق در خطبه ی اول نماز جمعه ی این هفته در رابطه با وظایف پیامبران و همچنین در مورد مبانی قرآنی و ولایت فقیه به سخنرانی پرداخت. وی گفت: پیامبران دو وظیفه دارند اول نعمات بهشتی را به مردم بشارت می دهند و دوم مردم را از عذاب الهی می ترسانند.

وی اضافه کرد: هرکس ایمان بیاورد و تقوا داشته باشد نباید نگران عذاب باشد ولی کسانی که آیات خدا را تکذیب می کنند دچار عذاب می شوند.

وی در ادامه ی بحث هفته ی گذشته که در رابطه با ولایت خدا، پیامبر(ص)، امام و ولایت فقیه بود از قول امام صادق (ع) گفت: وظیفه ی شیعه در زمان غیبت امام زمان(ع) مراجعه به فقیه واجد شرایط می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از امام هادی(ع) نقل کرد: علما و فقها و مراجع هستند که دین را نگه داشته اند این علما برترین هستند. امام زمان (عج) می فرمایند وقتی که زمان محدودیت برای دسترسی به امام شد، به فقها مراجعه کنید که جانشینان ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه ی شهر ارداق در خطبه دوم درباره ی مناسبت های پیش رو سخنانی ایراد کردند. ایشان به مناسبت هایی از جمله شنبه 30 مرداد بزرگداشت علامه مجلسی و سه شنبه 2 شهریور آغاز هفته ی دولت اشاره کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار