راه انداری سه رشته تخصصی چشم پزشکی و بهداشت محیط

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تکمیل رشته های پزشکی موفقیت بزرگی است، گفت: تکمیل رشته های تخصصی پزشکی در مقاطع مختلف در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

کد مطلب: ۵۲۸۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار پانا کرمانشاه با اشاره به پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی در دوسال اخیر، گفت: دو رشته تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) و یک رشته تخصصی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، تصریح کرد: در این شورا با ظرفیت پذیرش سه دستیار چشم پزشکی برای یک دوره در بیمارستان امام خمینی (ره) موافقت شده است.

کریم تکمیل رشته های تخصصی پزشکی را موفقیت بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: تکمیل رشته های تخصصی پزشکی در مقاطع مختلف در دستورکار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با بیان اضافه شدن ۲۲ رشته‌ تحصیلی تخصصی در دو سال گذشته، عنوان کرد: این رشته های تحصیلی تخصصی پزشکی در پایه های PHD و کارشناسی ارشد به دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی اولین رشته های تخصصی در کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین رشته های تخصصی در کرمانشاه رشته های بیهوشی و بیماری های داخلی بوده است که از سال ۱۳۷۰ شروع به کار کرده اند.

وی بیان کرد: رشته های تخصصی گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، رادیو تراپی، پزشک خانواده به زودی به مجموعه رشته های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اضافه می شود.

کریم با بیان اینکه موافقت اولیه با اعطای رشته های دکترای سلولی کاربردی، داروسازی سنتی و دکترای زیست مواد اعلام شده است، تاکید کرد: در دو سال گذشته شورای گسترش علوم پزشکی با پذیرش دانشجو در مقطع PHD در رشته های بیو شیمی بالینی، علوم تشریحی و طب سنتی موافقت کرده است.

خبرنگار:/علی حیدری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار