با این اپلیکیشن کودکان خود را در اتومبیل تنها نمی‌گذارید

برای تولیدکنندگان ابزارهای موبایلی بسیار دشوار است تا با عرضه قابلیت‌های جدید بتوانند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کنند. زیرا تعداد این اپلیکیشن‌ها به قدری افزایش یافته است که می‌توان گفت تقریبا همه نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند.

کد مطلب: ۵۲۱۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شرکت Waze هم‌اکنون در حال کار کردن روی ابزار کاربردی ویژه‌ای است که به ادعای آن نمونه بیرونی ندارد و برای نخستین بار چنین قابلیتی را در اختیار کاربران موبایلی می‌گذارد.

هم‌اکنون آخرین ویرایش بتا از این اپلیکیشن موبایلی عرضه شده است و کاربران می‌توانند از چند روز دیگر نسخه نهایی آن را روی دستگاه خود نصب کنند. این ابزار کاربردی به «سیستم هشدار دهنده مخصوص کودکان» مجهز شده است.

اگرچه هیچ یک از والدین به صورت اتفاقی فرزندان خود را در اتومبیل جا نمی‌گذارند، ولی از آنجایی که اتفاق مذکور اهمیت زیادی دارد و ممکن است برخی موارد والدین تصمیم بگیرند فقط برای چند دقیقه این کار را انجام دهند، اپلیکیشن مذکور با پیام‌های هشدار دهنده نمی‌گذارد چنین اتفاقی بیفتد.

نسخه جدید اپلیکیشن Waze گزینه‌ای دارد که پیام‌های هشدار دهنده و یادآوری کننده را شامل می‌شود و زمانی که به مقصد می‌رسید، به شما یادآوری می‌کند تا فرزند خود را هم از اتومبیل خارج کنید.

این گزینه انتخابی است و به شما امکان می‌دهد پیام‌های هشدار دهنده در مورد فرزندان خود که سوار اتومبیل کرده‌اید را متناسب با نیاز شخصی دریافت کنید.

منبع: شهر خبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار