نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل :

مردم ایران در پیروی از امام خمینی(ره) تردید به خود راه نداد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ملت ایران در پیروی از امام خمینی(ره) ایستادگی کرد و در این مسیر ذره ای تردید به خود راه نداد و این موضوع موجب اقتدار کشور شد.

کد مطلب: ۵۰۷۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ، آیت الله حسن عالمی در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان های امام راحل افزود: امام خمینی(ره) با اقتدار امامت جامعه را انجام داد و مشکلات در مسیر راه عزم و اراده ایشان را سست نکرد.
وی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین(ع) که فرمودند ،دینداری زمانی ارزش دارد که انسان آن را همه جانبه و عمیق درک کند،افزود: باید مدیریت و تدبیر ناشی از دینداری در همه شئون زندگی انسان لمس شود.
جانشین معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم با بیان اینکه رمز ماندگاری نهضت امام خمینی(ره) توجه به اصول الهی و آموزه های اسلامی است، گفت: یکی از مهمترین آموزه های اسلامی اعتماد به مردم و زمینه سازی برای مشارکت آنان است.
سردار علیرضا افشار گفت: امام خمینی(ره) با تاسیس جهاد سازندگی زمینه مشارکت مردم در عرصه عمران و آبادانی کشور را فراهم کرد.
وی گفت: یکی از کارهای مهم جهاد سازندگی علاوه بر ایجاد عمران و آبادانی در کشور که همواره از نیازهای اصلی میباشد، تربیت مدیران جهادی است.
افشار بیان کرد: امروز باید جوانان کشور را به مناطق محروم ببریم و با آموزش روحیه جهادی به آنان، فرهنگ جهادی را توسعه دهیم.
آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی همزمان باسالروز تاسیس جهاد سازندگی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.
شایان ذکر است،جهاد سازندگی درتاریخ 27 خرداد 1358 به فرمان امام خمینی(ره) برای رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده ایران تأسیس شد و در سال 1379 با مصوبه مجلس و ادغام دو وزارت‌خانه جهاد سازندگی و کشاورزی این نهاد انقلابی به وزارت جهاد کشاورزی تبدیل شد.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار