معاون پژوهشی وزیر در گفت و گو با پانا اعلام کرد؛

اتصال 40 هزار مدرسه به شبکه ملی رشد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: در شبکه ملی رشد دانش آموزان و معلمان وارد تالار گفت و گو شده و می توانند تجارب و روش های تدریس خود را به تعامل بگذارند.

کد مطلب: ۴۹۷۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

محی الدین بهرام محمدیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اظهار کرد: در سند برنامه درس ملی مدرسه کانون فرهنگی اجتماعی محله است و تنوع رسانه آموزشی و تربیتی و تنوع محیط یادگیری در این سند تاکید شده است.

وی ادامه داد: ما بر مدرسه هوشمند تاکید داریم.مدرسه هوشمند تولید اندیشه می کند. شبکه یادگیری و دانش افزوده ایجاد می کند.
محمدیان اشاره کرد: این مدارس، سامانه رشد و شبکه ملی مدارس، آموزش برخط و آنلاین را انجام می دهند؛ما نیز بخشی از مدارس برجسته را وارد شبکه ملی رشد کردیم.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه سیاست گذاری و تدبیر و مدیریت این شبکه مهم است گفت: 40 هزار مدرسه متصل به شبکه ملی رشد است.
وی تصریح کرد: در شبکه ملی رشد دانش آموزان و معلمان وارد تالار گفت و گو و چت روم شده و می توانند تجارب خود را به تعامل بگذارند.
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: مدرسه نباید تعطیل نباید باشد. مدرسه ساعت 8 آغاز شده و دانش آموز می تواند تا هروقت که می خواهد در مدرسه بماند همچنین دانش آموزان می توانند فعالیت های غیردرسی مانند فعالیت های انقلابی را نیز انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار