تعهد بنیاد قلم چی در تکمیل 6 پروژه کتابخانه ای در مازندران

در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی مازندران با بنیاد قلم چی، این بنیاد 6 پروژه نیمه تمام کتابخانه ای در استان را تکمیل می کند.

کد مطلب: ۴۹۶۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، پیرو تفاهم نامه منعقده بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد علمی و آموزشی قلم چی، این بنیاد متعهد شد 35 پروژه نیمه تمام کتابخانه ای را در سطح کشور تکمیل نماید که 6 پروژه مربوط به استان مازندران می باشد.

به همین جهت، جلسه هماهنگی بین مدیرکل کتابخانه های عمومی و نمایندگان بنیاد قلم چی در استان برگزار شد و مقرر گردید 6 پروژه کتابخانه عمومی روستای عرب محله ساری با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، روستای لمراسک گلوگاه با پیشرفت 70 درصد، چمستان نور با پیشرفت 65 درصد، روستای شیرکلا نور با پیشرفت 70 درصد، روستای علی آباد عسگرخان نوشهر با پیشرفت 65 درصد و روستای لرزبن تنکابن با پیشرفت 70 درصد با هزینه ای بالغ بر 480 میلیون تومان از سوی بناد قلم چی تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این جلسه با قدردانی از اقدامات نیک اندیشانه بنیاد علمی آموزشی قلم چی، اظهار داشت: بهره برداری از این کتابخانه ها که در اماکن روستایی واقع شده اند، کمک شایانی به توسعه فرهنگی در روستاها خواهد کرد و کتابخانه نوید ارزشمندی برای استعدادهای نهفته در روستاها می باشد.

وی با بیان اینکه 46 پروژه کتابخانه ای در استان مازندران وجود دارد، گفت: با افتتاح این 6 پروژه، 1035 مترمربع به فضای کتابخانه ای استان افزوده می شود و اداره کل کتابخانه های عمومی متعهد می گردد با تامین اعتبارات از سوی این بنیاد در مدت 5 ماه پروژه ها را به بهره برداری برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار