امکان خرید آنلاین از برندهای ایرانی در وب سایت زنان و تولید ملی

رییس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران از راه اندازی وب سایت زنان و تولید ملی همزمان با برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر تمامی کوثرها و برندهای شرکت کننده عضو وب سایت نمایشگاه زنان و تولید ملی هستند.

کد مطلب: ۴۷۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،فهیمه فیروزفر، از مسئولین برگزاری نمایشگاه،با بیان اینکه همه تولیدکنندگان که فروش آنلاین دارند، می‌توانند از طریق این وب سایت به فروش آنلاین وصل شوند، تصریح کرد: لینک فروش آنلاین بسیاری از برندها دراین سایت موجود است و شهروندان به آسانی امکان خرید تولیدات ملی را دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا شهریور آینده که نهمین دوره از نمایشگاه را برگزارمی کنیم، تمامی برندها امکان خرید آنلاین از طریق این وب سایت را فراهم کنند .

وی اذعان داشت: با توجه به گذشت هفت دوره از نمایشگاه زنان و تولید ملی تلاش بر این استتا در دوره هشتم شبکه سازی در میان برندها و مراکز مهارت آموزی کوثر، ترغیب برندها برای جذب بانوان سرپرست خانوار و ایجاد مراکز مهارت آموزی، ارتقاء و کیفیت محصولات مراکز مهارت آموزی کوثر صورت گیرد .

به گفته این مسئول، وب سایت زنان و تولید ملی به جهت حفظ و تقویت ارتباط تولیدکنندگان و مراکز کوثر راه اندازی شده است.

شایان ذکر است ،جشنواره زنان و تولید ملی از سال 1391 پایه ریزی شد که طی آن با شعار تولید ملی تلاش ، علاوه بر عرضه نمایشگاهی محصولات کوثر (حداقل دو نوبت در سال)، بستر لازم برای آشنایی تولیدکنندگان کوثرها با ساز و کارهای حضور در بازارهای گسترده تر در سطوح ملی و حتی بین المللی با توجه به مزیت های نسبی صنایع دستی و پوشاک در ایران فراهم شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار