برگزاری نشست پیش اردو یاور مربی های گروه پیشاهنگ فرزانگان

خبرگزاری پانا: آموزش گره زنی و اصول چوب بندی به جمعی از اعضای گروه های فرزانگان در محل نمازخانه اداره اموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۰۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، زهرا نفری کارشناس مسئول فعالیت های اردوییی و فوق برنامه از آموزش گره زنی و اصول چوب بندی به پیشتازان عرصه اندیشه خبر داد.

وی در ادامه افزود: فرزانگان و پیشتازان بازوان توانای سازمان دانش آموزی محسوب می شوند و توانمندی آنها می تواند در جلب سایر دانش آموزان در برنامه های این سازمان موثر باشد.

انجام كار مفید برای دیگران بدون چشمداشت به دریافت مزد و بدون انتظار شنیدن پاسخی تشكر آمیز روش پیشتازان و فرزانگان سیار است . یكی از هدفهای اساسی تشكیلات دانش آموزی در دوره متوسطه درونی كردن و عادت دادن اعضاء به این روش است تا آن ها افرادی با تجربه و كامل شوند ، بطوری كه مقام والای انسان بودن را درك كرده و ارزش خویشتن خدایی خویش را مقام خلیفه الهی روی زمین است بدانند.
مفاد سوگند ، قول و تعهد ، منش ها ، شعار و روش ، همه شوق خدمت به دیگران را ایجاد و تقویت می كند و تشكیلات پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی نیز نیازمند كمك وهمكاری و خدمت كلیه اعضای آن می باشد .
بنابراین شایسته است تا اعضای تشكیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان كه از خدمات این سازمان برخوردار شده اند و دوره های آموزشی و خودسازی را طی كرده اند به هر شكل ممكن به سازمان و تشكیلات خود كمك نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار