اولین آزمون متفرقه دوره های سواداموزی برگزار شد

اولین آزمون متفرقه دوره های سوادآموزی و انتقال نهضت سواد آموزی آموزش وپرورش ناحیه یك بندرعباس در سال جاری در سالن اجتماعات این ناحیه آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از هرمزگان، نجمه قنبرنیا رئیس اداره نهضت سوادآموزی ناحیه یك بندرعباس در حاشیه برگزاری آزمون متفرقه نهضت سواد آموزی گفت:آزمون متفرقه نهضت سواد آموزی در دو دوره سواد آموزی و دوره انتقال برگزار شد كه به گفته وی از 15 ثبت نام كننده در این مرحله تعداد هشت نفر در جلسه حاضر شدند.


وی افزود: آزمون متفرقه نهضت سوادآموزی در 27هر ماه در اداره سوادآموزی برگزار می شود كه علاقه مندان می توانند با مراجعه به اداره سوادآموزی و یا نمایندگان نهضت سواد آموزی در روستا ها نسبت به ثبت نام اقدام كنند.


رئیس اداره نهضت سوادآموزی آموزش وپرورش ناحیه یك بندرعباس اظهارداشت: آزمون متفرقه سواد آموزی شامل افرادی می شود كه سن آنها بالاتر از گروه هدف یا همان 49-10 می باشد و یا به دلایلی نمی توانند از روش های آموزشی گروهی یا فرد به فرد بهرمند باشند.


قنبرنیا خاطر نشان كرد: تاكنون بیش از 407 نفر در دوره سوادآموزی و 430 نفر در دوره انتقال نهضت سوادآموزی آموزش وپرورش ناحیه یك بندرعباس ثبت نام شده اند كه در كلاس های گروهی ،خودآموز و فرد به فرد در حال تحصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار