مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:

بهره برداری از 542 واحد مسکن مهردر دهه مبارک فجر در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح 542 واحد مسکن مهر درمناطق مختلف استان در ایام الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، خلیل محبت خواه در جریان بازدید از شهرک مسکن مهر اندیشه اردبیل افزود: از 41 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان اردبیل ، 37 هزار و 189 واحد تاکنون مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته و 542 واحد دیگر نیز در دهه مبارک فجر تکمیل و تحویل متقاضیان می گردد.

وی بیان کرد: تعداد 3 هزار و 769 واحد باقی مانده از این واحدها نیز طی سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرارمی گیرد تا پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

محبت خواه به تکمیل خدمات روبنایی در شهرک های مسکن مهر استان اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد 6 باب مدرسه در شهرک های مسکن مهر استان در حال ساخت است که براساس مصوبه شورای مسکن استان 2 باب مدرسه نیز به سهمیه شهر اردبیل اضافه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از ساخت یک باب کلانتری در شهرک نیایش اردبیل خبر داد و افزود: ساخت یک باب کلانتری نیز در شهرک مسکن مهر محله میراشرف اردبیل تعریف شده که عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می شود.

محبت خواه گفت: سایر کاربری ها اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی، ورزشی، فضای سبز و ... که در طراحی شهرک های مسکن مهر استان لحاظ گردیده تحویل دستگاههای ذیربط شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار