افتتاح دبستان شهدای غواص در روستای صیداویه آبادان

دبستان 6 کلاسه شهدای غواص به همت دکتر جوانشیری در روستای صیداویه آبادان افتتاح شد.

کد مطلب: ۴۴۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، دبستان 6 کلاسه شهدای غواص روستای صیداویه آبادان به همت و مشارکت دکتر جوانشیری و موسسه خیّریه مهر گیتی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراسم افتتاح این فضای آموزشی با حضور اعضای موسسه خیّریه مهر گیتی به مدیریت سرکار خانم گیتی نژاد و خیّر نیک اندیش دکتر جوانشیری و مسئولین ادارات و نهادهای آبادان، عبدالنبی دفتری رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان،داوود زنگنه مدیر مشارکت های مردمی نوسازی مدارس ، انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و حضور با شکوه مردم این روستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر جوانشیری خیّر جوان این پروژه ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این کار خیّر گفت : از اینکه توانسته ام در این روستای محروم کمک کنم که مدرسه ای ساخته شود تا در آن بچه های عزیز کشورم راحت تر به تحصیل ادامه دهند بسیار خوشحالم و این را جز لطف و رحمت واسعه خداوندی نمی دانم.

در بخش دیگری از این مراسم خانم گیتی نژاد مدیر موسسه مهر گیتی به تلاش های موسسه خیّریه مهر گیتی اشاره نمود و گفت : این موسسه با کمتر از ده نفر عضو شروع به فعالیت نمود و امروز با یاری خداوند شاهد حضور صدها نفری اعضای این گروه هستیم که بیش از 140 فضای آموزشی در نقاط محروم کشور احداث نموده اند .

این پروژه در زمینی به مساحت 810 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 8300 میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار