مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

تولیدات هنری فرهنگی حوزه کودک در اردبیل افزایش یابد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ضروری است با افزایش تعامل با نهادهای فرهنگی تولیدات هنری حوزه کودک در این استان افزایش یابد.

کد مطلب: ۴۴۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

هاجر جمادیه در گفت‌وگو با خبرنگارپانا افزود: در حوزه کتاب، انیمیشن، تئاتر، فیلم و عروسک‌سازی پتانسیل‌های قابل‌توجهی داریم که می‌توان با بهره‌گیری زمینه تولید آثار مطرح حتی در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم ساخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به ساخت انیمیشن توسط کودکان مقطع ابتدایی استان متذکر شد: درصورتی‌که کودکان به‌درستی هدایت شوند تولیدات شاخصی می‌توانند ارائه دهند.

وی به تعامل با چند دستگاه فرهنگی ازجمله شهرداری، امور کتابخانه‌ها، آموزش‌وپرورش و آبفای شهری اشاره کرد و افزود: در نظر داریم ظرفیت دستگاه‌های مختلف را تجمیع کنیم تا بتوان با استفاده بهینه مناسب‌ترین تولیدات را داشت.

جمادیه افزود: در حال حاضر ازجمله موضوعات مورد تأکید ما در تولید آثار هنری و فرهنگی توجه به فرهنگ و ادب بومی است و در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سایر نهادها فرهنگ و ادب بومی را در تولیدات کودکان احیا کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از فعالیت‌های در دست اقدام را فراخوان تعامل با نهادهای فرهنگی عنوان کرد و متذکر شد: فعالیت‌های جزئی و پراکنده پاسخگو نیست و باید توان دستگاه‌ها هم‌افزایی شود.

وی افزود: در حال حاضر ساخت انیمیشن سریالی دنبال می‌شود و بعد از اتمام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار