نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز:

رسیدگی به مناطق کم برخوردار از اولویت های شورای اسلامی شهر اهواز است

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی اهواز گفت: یکی از اولویت های مهم شورا ی شهر اهواز رسیدگی به مناطق کم برخوردار می باشد و با احداث پل ولایت می توان منطقه ی کوی آل صافی را از بن بست خارج کرد که این موضوع می تواند اقدام خوب و ارزشمندی برای توسعه ی این منطقه باشد.

کد مطلب: ۴۳۴۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان ، صبح امروز شهردار اهواز به همراه سردار «احمد خادم سید الشهدا» ، فرمانده ی قرارگاه کربلا ، باورساد ، نایب رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه ی" پل ولایت و برش کوی گلف " بازدید کردند .
احمد باورساد ، نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز در حاشیه ی این بازدید گفت: اتصال شمال و جنوب کوی گلف در اهواز سالها برای مردم تبدیل به یک آرزو شده بود ، همچنین رینگ ترافیکی پل پنجم به دلیل عدم برش کوی گلف حدود یه دهه حل نشده باقی مانده بود که با پیگیری شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و همکاری خوب قرارگاه کربلا ، پروژه ی " پل ولایت و برش کوی گلف "که پروژه ی بزرگی است، کلید خورد و در حال حاضر تقریبا 50 درصد پیشرفت در کل این پروژه دیده می شود.

باورساد گفت: با تکمیل این پروژه ،رینگ عبور و مرور شهروندان از شمال به جنوب تسهیل شده و در نتیجه کاهش زمان سفر ، کاهش هزینه ی سوخت و افزایش رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت .

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: یکی از اولویت های مهم شورا رسیدگی به مناطق کم برخوردار می باشد لذا با احداث این پل می توان منطقه ی کوی آل صافی را از بن بست خارج کرد که این موضوع می تواند اقدام خوب و ارزشمندی برای توسعه ی این منطقه باشد.

وی با تشکر از عملکرد شهردار اهواز به خصوص در پروژه ی کوی ولایت و برش کوی گلف ، گفت: پروژه های عمرانی بزرگی توسط شهرداری اهواز در حال انجام است که از این پروزه ها می توان به تقاطع چند سطحی شهید بندر (چهارشیر) ، تقاطع غیر هم سطح جواد الائمه ،زیر گذر خلیج فارس و پروژه های دیگر اشاره کرد.

باورساد افزود: با توجه به اینکه قسمتی از این پروژه در منطقه ی 7 شهرداری قرار دارد ، می تواند باعث توسعه مناطق کم برخورداری مثل کوی آل صافی و رمضان و برون رفت آنها از وضع موجود شود.

وی در عین حال گفت: شورای اسلامی شهر اهواز با برنامه ریزی و سیاست گذاری در نظر دارد احداث چنین پروژه های بزرگی همچون پل ولایت را که باعث توسعه و رونق بخشیدن به مناطق کم برخوردار می شود ،در دستور کار داشته باشد .

وی همچنین اجرای پروژه هایی مانند پل سوم ، زیر گذر خلیج فارس ، تقاطع غیر هم سطح شهید بندر ، زیر گذر شریعتی و تقاطع غیر هم سطح جواد الائمه را مجموع کارهای عمرانی صورت گرفته توسط شهرداری و شورای شهر دانست که یا به اتمام رسیده اند و یا در حال انجام هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار