مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان :

هدف ما استفاده بهینه از مدارس هوشمند و بکارگیری تجهیزات است

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در همایش تجارب مدارس هوشمند ، استفاده بهینه از این مدارس و بکارگیری تجهیزات و امکانات هوشمند را در فرآیند یاد دهی و یادگیری مهم عنوان کرد .

کد مطلب: ۴۱۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان کردستان ، رشید قربانی در مراسم افتتاحیه همایش قطب دو کشوری تجارب برتر مدارس هوشمند که با حضور استانهای ایلام ، کرمانشاه ، لرستان ، مرکزی ، همدان و کردستان در سنندج برگزار شد ، هوشمند سازی مدارس و بهره گیری از ایده و تجارب برتر استانها در زمینه یاد دهی و یادگیری را مهم دانست .

وی با اشاره به سابقه هوشمند مدارس در سطح جهان و آغاز فعالیت هوشمند سازی در مدارس کشور و بهره مندی از فناوری اطلاعات در هوشمند سازی مراکز آموزشی گفت : این فعالیت در کشورمان ابتدا با ایجاد کارگاه های فناوری و در ادامه با هوشمند سازی مدارس پیگیری شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از امکانات و ابزار هوشمند در مدارس ، مهم ترین دغدغه مسئولین و دست اندرکاران امر هوشمند سازی مدارس را نحوه استفاده از این تجهیزات عنوان و اظهار داشت : ارتقاء توان استفاده از امکانات مدارس هوشمند باید حاصل این همایش باشد .

وی ایجاد انگیزه در معلمان و عوامل مدارس در استفاده از امکانات موجود را ضروری دانست و با تاکید بر برگزاری کلاس های آموزشی برای دست اندرکاران امر تصریح کرد : تا کنون فعالیت های زیادی در این راستا صورت گرفته است و امروز ضرورت استفاده بهینه از امکانات از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

قربانی با اشاره به ارائه تجارب برتر در این همایش ، خواستار استفاده از تجارب برتر برای یادگیری پایدار و بهره گیری مطلوب از وقت و اثر گذاری تجارب در فرآیند یاددهی و یادگیری شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار