فانی در مراسم «جشن شکوفه‌ها»: احکام رتبه‌بندی معلمان در حال صدور است

خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان از اول مهر اجرایی می‌شود گفت: در حال حاضر احکام رتبه‌بندی معلمان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در حال صدور است.

کد مطلب: ۴۰۰۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اصغر فانی در مراسم جشن شکوفه‌ها که در مدرسه حضرت زهرای مرضیه برگزار شد، افزود: در مجموع 330 هزار کلاس درس در دوره ابتدایی پذیرای بیش از هفت میلیون دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به اینکه معلمان و همکاران ما نقش اصلی را در تعلیم و تربیت ایفا می کنند گفت: خانواده ها نیز حضور موثری دارند و باید گفت فرزندان سرمایه اصلی خانواده‌ها هستند، زیرا آینده سازان ایران اسلامی‌اند. آموزش و پرورش وظیفه خود میداند که از این سرمایه‌ها صیانت کند.

وی افزود: مدرسه حضرت زهرای مرضیه که امروز جشن شکوفه‌ها در آن برگزار شده توسط یکی از خیرین مدرسه ساز احداث شده و امروز همزمان افتتاح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اول مهر بیش از 13 میلیون و 200 هزار دانش آموز در 105 هزار مدرسه با تلاش یک میلیون فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای منزلت و معیشت معلمان و اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: طرح رتبه بندی معلمان در همین راستا از اول مهر به اجرا در می‌آید و در حال حاضر احکام رتبه بندی معلمان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در حال صدور است.

وزیر آموزش و پرورش توسعه دوره پیش دبستانی را نیز یکی دیگر از سیاستهای آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: کودکانی که قبل از شش سالگی موفق به طی دوره پیش‌دبستانی شوند یقینا در امر یادگیری موفقیت بیشتری دارند گفت: سال گذشته ظرفیت پیش دبستانی را تا 14 درصد افزایش دادیم و امید است در سالهای آتی در توسعه پیش دبستانی بویژه در مناطق محروم و دوزبانه بیش از پیش تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار