رونمایی از اتصال دفاتر پستی به شبکه دولت

خبرگزاری پانا: در چهل و یکمین مجمع مدیران دبیرخانه کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، اتصال دفاتر پستی به شبکه دولت رونمایی شد.

کد مطلب: ۳۹۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ مراسم چهل و یکمین مجمع عمومی مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور امروز 10 شهریور در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان دبیرخانه ها با حضور شهیدخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش و ملکی تبار رئیس دبیرخانه مرکزی ریاست جمهوری با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.


محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی، خلیلی فر رئیس دبیرخانه مرکزی ، رحیم واصفی مشاور دفتر وزارتی ، اکرم محمدبیگی کارشناس دفتر وزارتی و نوید علیخواه خواه رئیس دبیرخانه از جمله افرادی بودند که در این مراسم تقدیر شدند.


در مراسم امروز با حضور مهری مدیرکل شرکت پست و ملکی تبار رئیس دبیرخانه مرکزی ریاست جمهوری از اتصال دفاتر پستی به شبکه دولت به صورت آن لاین در پست منطقه 13 رونمایی شد.

با این اتصال مردم با سپردن نامه های خود به اداره پست فرآیند مکاتبات خود را رصد و پیگیری می کنند . این موضوع گامی دیگر از سوی دولت تدبیرو امید در راستای خدمت رسانی اطلاعات و ارتباطات به مردم است.


در پایان مراسم امروز علی اصغر فانی و و شهیندخت ملاوردی برای افتتاح نمایشگاه ارتباط و اطلاعات که در کانون پرورشی فکری برگزار شده بود با مسئولین شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار