استاندار چهارمحال و بختیاری:

رسانه نقش بسزایی در بصیرت افزایی دفاع مقدس دارد

خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در بصیرت افزایی و نهادینه كردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و نسل های آینده دارد.

کد مطلب: ۳۸۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،قاسم سلیمانی در كمیته اطلاع رسانی كنگره شهدای استان افزود: وی افزود: همه باید پاسدار خون شهدا باشیم و با الگو گرفتن از آنها مسیر زندگی خود را بخوبی پیدا كنیم تا سعادت خود را تضمین كنیم
وی بابیان اینكه برگزاری یادواره شهدا از كارهای ارزشمندی است كه به ماندگاری فرهنگ شهادت كمك موثری می كند افزود: تمامی دستگاههای اجرایی استان باید برای هرچه با شكوه تر برگزار شدن كنگره تلاش كنند.
وی افزود: در شرایطی كه رسانه های غربی هجمه گسترده ای علیه ارزشهای اسلامی راه انداخته اند وظیفه رسانه های متعهد داخلی حساستر از گذشته است و باید هوشیارانه عمل كنند.
وی گفت: تفكر بسیجی در میان رسانه ها و مردم نهادینه شود با اتكا به آن می توان گامهای بلندی برداشت و در جنگ رسانه ای هم پیروز شد.
سلیمانی با بیان اینكه یكی ازمهمترین زوایایی كه میتوان در خصوص آن تامل و مداقه نمود،مقوله فرهنگی و هنری است. كه باید با استفاده از عنصر فرهنگ و هنر ارزشها و حقایق جنگ را برای نسلهای آینده بازگو كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار