شهردار یزد:

برمشارکت و وحدت رویه در تصمیم گیریهای مشارکتی تاکید می شود

خبرگزاری پانا: شهر دار یزد برمشارکت و وحدت رویه در تصمیم گیریهای مشارکتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۳۸۷۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، درر جلسه هم اندیشی انتقال تجربه در راستای تدوین اصول برنامه ریزی شهر یزد که از سوی شورای اسلامی شهریزد و با دعوت از استانداران، معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری و شهرداران سابق یزد و شهردار یزدی سابق تهران برگزار شد، محمد رضا عظیمی زاده در خصوص مشارکت و مشارکت پذیری، وحدت رویه در تصمیم گیریها و مشکلات طرحهای گذشته شهری صحبت کرد.

محمدرضا عظیمی زاده در جلسه هم اندیشی انتقال تجربه در راستای تدوین اصول برنامه ریزی شهر یزد محور اصلی فعالیت های شهرداری را مشارکت و مشارکت پذیری دانست و بر وحدت رویه در تصمیم گیری های مشارکتی تأکید نمود.

شهردار یزد با بیان اینکه در دوران های مختلف برنامه های متنوعی برای شهر یزد پیش بینی شده است، مشکل اصلی را ارتباط بین طرحهای مختلف و نحوه اجرای آنها بر شمرد.

وی قابلیت ها، توانمندیها و تصمیماتی که در شهر یزد گرفته شده را از عواملی دانست که یزد را جز یکی از شهرهای بزرگ کشور جلوه داده است.

عظیمی زاده همچنین وضعیت کمبود فضای سبز را نسبت به وسعت شهر نه نسبت به جمعیت شهر یادآور شد و با اشاره به کمبود منابع آبی بحث مشارکت شهرداری در اجرای طرح فاضلاب را به منظور استفاده از آب پساب فاضلاب مطرح کرد.

جلسه هم اندیشی انتقال تجربه در راستای تدوین اصول برنامه ریزی شهر یزد از سوی شورای اسلامی شهر و با حضور کلانتری استاندار سابق یزد، اولیا نماینده سابق مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، ملک مدنی شهردار یزدی سابق تهران، سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، خادمی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، شاکری شمسی فرماندار یزد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یزد، همچنین مدیران مناطق و سازمان شهرداری یزد در روز پنجشنبه بیست و نهم مرداد ماه در شهر یزد برگزار شد.

علاوه بر این سیدحسین علائی، محمد علی وحدتی، محمد مهدی شرافت، مرتضی شایق ،محمد حسن خورشید نام و سید علی اکبر میروکیلی از شهرداران سابق یزد نیز در این هم اندیشی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار